Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال در کنفرانس خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران به صورت برخط بود.

به گزارش برنا، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان و کره جنوبی در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 اظهار داشت: بازی خیلی مهمی در پیش داریم. بعد از بازی با امارات انگیزه های زیادی داریم. برای تیم کره خیلی احترام قائل هستم چون آنها با سازماندهی خوبی در زمین ظاهر می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه بازیکنان آماده بازی هستند و همه چیز را برای دیدار با کره فراهم کردیم. در این چند روز جو خوبی در تیم حاکم شده و برای مسابقه فردا آماده خواهیم بود.

اودر ادامه در پاسخ به خبرنگاری که پرسید شروع خیلی خوبی با ایران داشتند، 10 بازی و 10 برد داشته و نتایج خوبی گرفتند. چطور تحلیل می کنند وضعیت تیم را، با توجه به اینکه همچنان از سبک بازی تیم ملی انتقاد می شود در صورتی که نتایج فوق العاده بوده است، گفت: دقیقا نمی دانم انتظار مردم از ما چیست. بازی خوبی مقابل امارات در آب و هوای سخت نشان دادیم. جواب انتظارات را با برد در  مختلف می دهیم. اگر از 10 بازی و برد متوالی راضی نیستند نمی دانم دیگر چه کاری باید انجام داد. برای بهتر شدن هر کاری می کنیم. مردم انتظار دارند که در هر بازی بهتر باشیم و این هدف همه ما است که بازی های بهتری را نشان بدهیم و نتایج خوبی کسب کنیم.

اسکوچیچ در خصوص این سوال که هدف وی کسب پیروزی در مسابقات است یا او تنها به فکر کسب پیروزی در مسابقات است گفت: نمی دانم چطور باید جواب این سوال را بدهم؟ ظاهرا ما بازی را مقابل امارات باخته ایم که این سوالات از من پرسیده می شود! ما از 10 بازی گذشته حداکثر امتیازات را کسب کردیم. البته می دانم چرا این سوالات پرسیده می شود، شاید خیلی ها علاقه دارند جایگاه سرمربی تیم ملی را در اختیار داشته باشند و جای من باشند. البته به آنها می گویم زمان مناسبی را برای این موضوع انتخاب نکرده اند.

او در پاسخ به سوال خبرنگار کره ای مبنی بر اینکه چه بازیکنی از کره نسبت به سایرین خطرناک تر است گفت: سون بازیکن خیلی خطرناکی است، او هم پاسور است و هم گل می زند. این بازیکن هر لحظه می تواند ورق را برگرداند. البته این تیم بازیکنان خیلی خوب دیگری هم در ترکیب دارد.

سرمربی تیم ملی تاکید کرد: من به تیمم باور دارم. این اعتماد را در خودمان می بینیم و امیدوارم با صحبت هایی که انجام دادم همه را راضی کرده باشم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال کره جنوبی جام جهانی زمین بازی ایران تیم ملی سرمربی تیم ملی تیم ملی فوتبال دراگان اسکوچیچ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۲۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود

حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اقدامات مهم مجلس دوازدهم بیان کرد: قطعا سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود و دولت و مجلس باهم باید تصمیمات مهمی بگیرند و در زمینه مسائل اقتصادی خیلی از مشکلات و همچنین درآمدها و هزینه ها مشخص است .باید تصمیمات مهمی گرفته شود تا این بادکنک توروم در کشور هرچه سریعتر بترکد و این سختی ها از مردم برداشته شود . اقدامات خوبی هم در اصلاح بودجه و مدیریت منایع و مصارف دیده شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم این سال برای مردم و مجلس مبارک باشد و در اولین سال خود گام بلندی را در جهت رفع مشکلات اقتصادی و شروع برای رفع مشکلات بردارد.

حاجی بابایی در ارزیابی مجلس یازدهم گفت: همه مجالس ما مملو از اقدامات خوب و همچنین اقدامات بر زمین مانده است مجلس یازدهم ما هماز این امر استثنا نبوده است. اقدامت خوبی نظیر جهش تولید ، رفع موانع تولید و توجه به شرکت های دانش بنیان از اقدامات خوبی بود که انجام شد اما اقداماتی هم بود که میتوانست انجام شود که امیدواریم آن اقداماتی در این مجلس انجام نشد در مجلس آینده انجام شود و این ریل ادامه یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!