Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@08:44:08 GMT

سپیدرود رشت با ۲۷ بازیکن به توافق رسید

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۲۸۹۰

سپیدرود رشت با ۲۷ بازیکن به توافق رسید

سپیدرودی ها که فصل گذشته در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور حضور داشتند، در نهایت نتوانستند جواز حضور در رقابت های لیگ دسته اول را کسب کنند و امسال نیز باید در لیگ دسته دوم به میدان بروند.

انتخاب اشجاری به عنوان سرمربی جدید سپیدرود

تیم فوتبال سپیدرود رشت که چند سالی است با مشکلات مدیریتی و بحران مالی روبروست، در اولین اقدام برای حضور در رقابت های فصل جاری لیگ دسته دوم کشور، حسن اشجاری مربی بومی را به عنوان سرمربی جدید در خدمت گرفته تا این مربی گیلانی هدایت تیم سپیدرود رشت را برعهده داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

این مربی گیلانی که فصل گذشته سرمربی تیم شهرداری بندرعباس بود، مربیگری را از تیم شهرداری فومن آغاز کرد و به جز آن، هدایت تیم شهرداری بندر آستارا را هم برعهده داشت و موفق شد با این تیم با ۲ صعود پی در پی از لیگ دسته سوم، به لیگ دسته دوم و سپس به لیگ دسته اول صعود کند.

حسن اشجاری به عنوان بازیکن در تیم های ملوان بندرانزلی، ذوب آهن و سپاهان اصفهان، استقلال و استیل آذین تهران به میدان رفته و موفق شده با ذوب آهن نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود و ۲ قهرمانی در لیگ برتر با استقلال و سپاهان و یک نایب قهرمانی با ذوب آهن و یک قهرمانی جام حذفی با پیراهن ذوب آهن اصفهان را در کارنامه خود ثبت کند.

جذب ۱۱ بازیکن جدید

مسئولان باشگاه سپیدرود رشت پس از انتخاب سرمربی، به دنبال جذب بازیکنان جدید رفتند و تاکنون توانستند با ۱۱ بازیکن قرارداد ببندند تا این تیم با قدرت بیشتری در رقابت های لیگ دسته دوم کشور حضور یابد.

پژمان ثباتی مهاجم شهرداری بندرآستارا، آیدین مسعودی دروازبان سابق تیمهای استقلال اهواز و شهرداری بندرآستارا، رضا فخری بازیکن سابق شهرداری بندرآستارا، پوریا عزیزپور مدافع تیم شهرداری بندرآستارا و مبین رضاپور بازیکن سابق شهرداری بندرآستارا بازیکنان جدیدی هستند که به تیم سپیدرود رشت پیوستند.

همچنین امیر قلم آرا مهاجم اسبق تیمهای ملوان و شهرداری بندرآستارا ، علی رضا ربیع زاد هافبک سابق ملوان و شهرداری بندرآستارا ، شایان عاشورنژاد بازیکن سابق تیمهای چوکا تالش و شهرداری بندرعباس، سبحان سحرخیز بازیکن سابق تیم شهرداری بندرعباس، حسین آفرین زاد بازیکن سابق شهرداری بندرعباس و امیرحسین ذهره بازیکن ۲۱ ساله اهل لنگرود، دیگر بازیکنان جدیدی هستند که با تیم فوتبال سپیدرود رشت قرارداد امضا کردند.

دروازبان فصل گذشته سپیدرود قراردادش را تمدید کرد

مصطفی زینعلی دروازبان فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود رشت متولد ۱۳۶۹ و اهل گوراب زرمیخ صومعه سرا  که پنالتی گیری از خصوصیات این دروازبان بشمار می رود، قراردادش را با سپیدرود تمدید کرد تا تعداد بازیکنان فصل گذشته سپیدرود که قرارداد خود  را با این تیم تمدید کرده اند، به ۱۶ بازیکن افزایش یابد.

پیش از این نیز، اویس کردجهان، مهیار نوری، محمد لطفی، معین تقوی، امیرحسین صالحی، رضا عاشوری، هومن مسعودی، رضا کاسب، محمد مهدی محمدپور، سهیل ربیع زاده، ماهان سروی، علی بیجاری، آرین نصیری نژاد، حسین احمدی و سجاد شهداد قرارداد خود را با سپیدرود تمدید کرده بودند.

سپیدرودی ها در پایان رقابت های فصل گذشته لیگ دسته دوم کشور با انجام ۲۶ بازی؛ ۹ پیروزی ، ۱۰ تساوی و هفت شکست کسب کردند و با تصاحب ۳۷ امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی گروه خود قرار گرفتند و شانس صعود به رقابت های لیگ دسته اول را از دست دادند.

با توجه به فعالیت مسئولان این باشگاه در بازار نقل و انتقالات و با توافق رسیدن با ۲۷ بازیکن، طرفداران سپیدرود رشت امیدوارند این تیم در رقابت های لیگ دسته دوم کشور با قدرت ظاهر شده و سرانجام جواز حضور در لیگ دسته اول کشور را کسب کند.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان شهرداری بندرآستارا رقابت های لیگ دسته شهرداری بندرعباس لیگ دسته دوم کشور لیگ دسته اول بازیکن سابق سپیدرود رشت تیم شهرداری فصل گذشته ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۲۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد

ایسنا/فارس تیم ستارگان خور، قهرمان مسابقات هندبال لیگ دسته دوم بانوان در فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ شد و به لیگ دسته یک کشور صعود کرد.

در مرحله فینال مسابقات هندبال لیگ دسته دو بانوان کشور که به میزبانی شورای ورزشی خور برگزار شد، تیم ستارگان خور موفق شد در دو بازی رفت و برگشت حریف قدرتمند خود تیم نهال خراسان جنوبی را شکست داده و عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کند.

مسابقات لیگ دسته دو بانوان از اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور ۲۳ تیم از سراسر کشور شامل ۱۲ تیم در منطقه شمال و ۱۱ تیم در منطقه جنوب آغاز شد که تیم‌های ستارگان خور و فولاد مبارکه سپاهان از منطقه جنوب و تیم‌های نهال خراسان جنوبی و آتریسا تهران موفق به حضور در دور دوم شدند.

دور دوم که به میزبانی شهر خور برگزار شد، مسابقات به‌صورت رفت و برگشت برگزار شد و دو تیم ستارگان خور و نهال خراسان جنوبی توانستند به فینال رقابت‌ها راه پیدا کنند.

هندبالیست‌های خوری با پیروزی بر خراسانی‌ها، ضمن قهرمانی در لیگ دسته دو کشور، جواز حضور در لیگ دسته یک هندبال بانوان در سال ۱۴۰۳ را نیز کسب کردند.

کادر تیم ستارگان خور متشکل از زیبا جنیدی سرمربی، کبری جمال‌پور مربی، فریده حوادث مربی دروازه‌بان، ماریا جمال‌پور کمک مربی و ناهید یغما سرپرست تیم در این دوره از مسابقات لیگ دسته دو کشور بودند. 

همچنین لیست بازیکنان تیم هندبال ستارگان خور شامل سمیه کاروانی، مریم انجام، کوثر فاتحی، فاطمه کاروانی، زهرا شعوری، زهرا عباسی، نجمه خلیل آزاد، فاطمه محبان، نیایش محمدیان، فاطمه فتانت، رقیه فتانت، ریحانه دویسری، فاطمه بهار سالار، زهرا رضایی، ملیکا صفی خانی، سارینا رستمی، فاطمه حسینی، فاطمه حسینی، زهرا پرکار، لیلا رضایی، فاطمه قنبرزاده و مرضیه قمی بود که با حمایت شورای ورزشی شهر خور توانستند به قهرمانی در لیگ دسته دوم هندبال بانوان کشور و صعود به لیگ دسته اول دست یابند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جغرافیای لایک‌ها و دیس لایک‌ها
  • تیم خور لارستان قهرمان لیگ دسته دو هندبال کشور شد
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد
  • غرش شیران‌ گرگانی مدعی قهرمانی آسیا را در تهران به زانو در آورد
  • آخرین گام‌های خیبر برای فتح لیگ یک/ جنگ ۴ تیم بر سر بقا
  • دسته‌روی روز شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد برگزار می‌شود
  • قول بده ؛ ماکان باند
  • گوترش تحقیقات درباره گور‌های دسته‌جمعی غزه را خواستار شد
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی