Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-04@20:29:27 GMT

شاخص بورس به رشد هزار واحدی بسنده کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۲۹۳۶

شاخص بورس به رشد هزار واحدی بسنده کرد

ایران اکونومیست- شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد یک هزار واحدی روبرو شد.

 در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 5میلیارد و 25میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 5هزار و 46میلیارد تومان در بیش از 558هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد یک هزار و 869واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 457هزار و 480واحد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های پتروشیمی پردیس، ملی صنایع مس ایران و فولاد خوزستان شد و در مقابل شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پالایش نفت بندرعباس و پالایش نفت اصفهان با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 748میلیون ورقه به‌ارزش 28هزار و 666میلیارد تومان در 414هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 51واحد رشد کرد و در ارتفاع 20هزار و 834واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پتروشیمی زاگرس، پلیمر آریا ساسول و پالایش نفت لاوان شد و در مقابل شرکت‌های صنعتی مینو، فرابورس ایران و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

 تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد

فصل آینده لیگ برتر فوتسال نماینده‌ای جدید از اصفهان خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتسال پالایش نفت اصفهان امروز (جمعه) در هفته پنجم مرحله دوم از مسابقات لیگ دسته اول، با نتیجه 6 بر صفر مقابل مقاومت شهید یونسی‌فر یزد به برتری رسید.

با توجه به نتایج رقم خورده در گروه اول رقابت‌ها، پالایش نفت اصفهان با 13 امتیاز در صدر جدول ایستاد و صعود خود را به فصل آینده لیگ برتر قطعی کرد.

انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا

تیم رعد پدافند اصفهان نیز با 13 امتیاز و سه امتیاز اختلاف با فولاد هرمزگانِ رده دومی، صدرنشین گروه دوم است و با یک تساوی در هفته پایانی، به لیگ برتر راه خواهد یافت.

تیم‌های مقاومت البرز و پوشاک حافظ ساری فصل گذشته به لیگ یک سقوط کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد
  • سرمایه‌گذاران این بازار بیشترین زیان را دیدند/ دلار به کانال ۵۰ هزار تومان باز می‌گردد؟
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • آخرین جزئیات از زمان رونمایی صندوق پوشش ریسک بازار سرمایه اعلام شد + فیلم
  • گشتی در اقتصاد ایران | بازگشت ایران و امارات به میز همکاری‌های اقتصادی
  • بهبود وضعیت بورس محتمل است/ مردم از طریق سبدگردان‌‎ها وارد بازار سرمایه شوند + فیلم