Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر سریال «جشن سربرون» گفت: متاسفانه سینمای کودک به دو‌ ماه برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان ختم می‌شود که افراد برای بیلان کاری خود فیلم کودک آن هم صرفا برای جشنواره و‌ نه اکران می‌سازند.

رامین ناصرنصیر در گفت‌وگو با میزان پیرامون علاقه خود برای حضور در آثار کودک گفت: من فعالیتم را از کار کودک و تلویزیون آغاز کردم، حضور در آثار کودکان همیشه برایم جالب بوده است زیرا کودکان پاک و بی آلایش هستند و شما را صادقانه قضاوت‌ می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگر مجموعه «بچه محل» در همین رابطه افزود: کودکان پاک و بی آلایش هستند، به همین خاطر من دنیای آنها را دوست دارم و با عشق برایشان کار می کنم زیرا در این بین کودک درون خودم هم دوباره زنده می شود.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

وی با اشاره به افت کیفی آثار کودک ادامه داد: متاسفانه کار خوب در حوزه کودکان ساخته نمی شود یا اگر باشد بسیار کم است، لوس بازی با حضور دو عروسک را که سینمای کودک نمی‌گویند اما متاسفانه همین اتفاق باب شده است.

بازیگر سریال «قهوه تلخ» ساخت اثر برای کودکان را سخت خواند و افزود:  بچه های امروز بسیار باهوش هستند، اگر آنها را جدی نگیریم ما را جدی نمی گیرند، متاسفانه امروز تعداد کارهایی که بچه ها را جدی می گیرند بسیار کم هستند، به عنوان مثال برخی آثار ساخته می شوند اما صرفا چند کودک در آنها حضور دارند در صورتی که خود اثر به هیچ عنوان مناسب کودکان نیست.

این بازیگر سینما و تئاتر اوضاع سینمای کودک را نابسامان خواند و ادامه داد: در کل که وضعیت سینما خوب نیست اما این بد بودن در سینمای کودک صد چندان است، متاسفانه هیچ برنامه ای برای سینمای کودک وجود نداشته و ندارد.

وی ادامه داد: سینمای ایران به سمتی رفته که بسیاری از آثار برای جذب گیشه دست به هر کاری می زنند. در قبال سینمای کودک هم به دلیل نبود اکران مناسب تهیه کننده خصوصی جرات حضور پیدا نمی‌کند.

ناصر نصیر سینمای کودک را سینمایی فصلی خواند‌ و خاطرنشان کرد: متاسفانه سینمای کودک به دو‌ ماه برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان ختم می‌شود که افراد برای بیلان کاری خود فیلم کودک آن هم صرفا برای جشنواره و‌ نه اکران می‌سازند. سینمای کودک اگر به همین مسیر ادامه دهد بدون‌ شک سالها بعد هیچ خبری از آن نخواهد بود.

انتهای پیام/

  برچسب ها: اخبار سینما سینمای کودک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما سینمای کودک سینمای کودک فیلم کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۳۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پیکر کودکان و زنان در گورهای جمعی بیمارستان ناصر

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ براساس اعلام مقامات بهداشتی فلسطین تقریباً ۴۰۰ پیکر از گور جمعی در بیمارستان ناصر کشف شد که اغلب دست بسته بودند و در میان آنها پزشک، زن و کودک دیده می‌شود.

دیگر خبرها

  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقا چیست؟
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقاً چیست؟
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • کشف پیکر کودکان و زنان در گورهای جمعی بیمارستان ناصر