Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی روز دوشنبه در جلسه استانی شورای زکات آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: مسوولان جهاد کشاورزی و دبیرخانه زکات پیگیر تحویل و پرداخت زکات کشاورزان در زمان تحویل محصولات کشاورزی باشند.

وی افزود: پرداخت‌های الکترونیک برای پرداخت زکات توسط سازمان‌ها و بانک‌ها ایجاد شود و این امر برای کشاورزان تسهیل گردد و موضوعات نماز و روزه و زکات باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و از بیان ظواهر به بیان اهمیت این موضوعات پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بیان کرد: صدا و سیما و مراکز فرهنگی و رسانه ای در خصوص تبلیغ پرداخت زکات اقدام جدی و جهادی داشته باشند و در خصوص زکات و ترویج آن در مناطق روستایی اقدامات صدا و سیما بسیار مهم بوده و باید تقویت شود.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی اظهار داشت: صدا و سیمای مهاباد با تولید برنامه‌های مستند و کوتاه برای تبلیغ احکام و پرداخت زکات در میان اهل سنت نقش موثری ایفا کند.

وی با تاکید بر اهمیت حضور مدیران در جلسات شورای زکات، گفت: حضور مدیران ارشد در جلسات شورای زکات استان ضروری است و بی توجهی به جلسات قابل قبول نیست.

به گزارش ایرنا، در ادامه این جلسه حاضران به بیان نظارت و پیشنهادات خود پرداختند.

برچسب‌ها گندم آذربایجان غربی ارومیه سرمایه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گندم آذربایجان غربی ارومیه گندم آذربایجان غربی ارومیه سرمایه اجتماعی آذربایجان غربی پرداخت زکات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۳۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حسین نجف زاده  افزود: یکی از این پرونده ها مربوط به مشاور املاک متخلف بود که به پرداخت چهار میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

وی اضافه کرد: در این پرونده، به تخلف واحد مشاور املاکی در ارائه خدمات انجام معامله به میزان ۴۵۷ میلیون ریال و تنظیم قرارداد غیررسمی در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

وی اظهار کرد: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز اعلام و علاوه بر پرداخت ۴۵۷ میلیون ریال به عنوان جبران خسارت در حق شاکی خصوصی متهم را به پرداخت چهار میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر مبلغ گرانفروشی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ادامه داد: در پرونده دیگری، تخلف واحد موبایل فروشی برای تقلب در فروش گوشی آیفون ۱۱ به میزان ۲۱۶ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

نجف زاده گفت: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز اعلام و علاوه بر پرداخت ۲۱۶ میلیون ریال به عنوان جبران خسارت در حق شاکی خصوصی، متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر میزان تخلف محکوم کرد.

وی درخصوص پروده پزشک متخلف نیز بیان کرد: در این پرونده یک مراجعه کننده به علت اضافه دریافتی به میزان ۱۲۲ میلیون ریال از یک پزشک شکایت کرده بود.

وی افزود: با بررسی پرونده، تخلف انتسابی به پزشک محرز و این فرد علاوه بر توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی، یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال جریمه شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی اضافه کرد: همچنین یک نانوا و یک شیرینی فروش به ترتیب به علت کم فروشی و گرانفروشی به پرداخت ۱۳۰ و ۲۲۰ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

دیگر خبرها

  • ترویج آموزه‌های اخلاقی در اولویت فرهنگیان باشد
  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • حفاظت از خانه‌های تاریخی آذربایجان‌غربی در اولویت است
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • زنگ سپاس معلم در مدارس آذربایجان غربی نواخته شد
  • پرداخت ۱۲ هزارمیلیارد ریال عوارض ارزش افزوده در آذربایجان غربی
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد