Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر سلاجقه معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست دربازدید از مجموعه معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان درنشستی‌با مدیران این معاونت بر استفاده از ظرفیت‌های قانونی صداوسیما در آموزش محیط زیست تاکید کرد.

دکتر علی سلاجقه در این نشست که با حضور آرش یوسفی، رئیس مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط بان سازمان، لیلا زمانی، مدیر دفتر اقتصاد و فناوری محیط زیست سازمان و موسوی، مدیر دفتر مشارکت‌های مردمی و مسئولیت اجتماعی سازمان برگزار شد با اشاره به اهمیت تعامل در پیشبرد امور یاد آور شد: آموزش و ارائه راهکار‌های کارشناسی مناسب برای حفظ و احیای محیط زیست نیازمند به تعامل، همکاری و هماهنگی در روند کار‌ها است که این امر از طریق همکاری و همدلی بین دفاتر صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بر اهمیت استفاده از نظرات کارشناسی در تصمیم گیری‌های سازمان اشاره کرد و گفت: استفاده از ظرفیت ونظرات کارشناسی کارساز در تصمیم گیری‌های سازمان یکی از مولفه‌های اصلی به شمار می‌آید که در دستور کار خواهد گرفت.

سلاجقه در این نشست با تاکید بر آموزش عمومی برای تمامی سطوح جامعه، بدو و حین خدمت برای محیط بانان و هم‌چنی برای کارشناسان سازمان تاکید کرد وافزود: مقوله آموزش را می‌توان یکی از راهکار‌های مناسب در حفظ محیط زیست عنوان کرد و این موضوع به جد در مجموعه سازمان محیط زیست دنبال خواهد شد.

وی با اشاره بر حمایت از توسعه پایدار و تاکید بر ارائه پیوست‌های محیط زیستی در تمامی طرح‌ها افزود: ما به هیچ عنوان مخالف توسعه نیستیم، اما توسعه باید در مسیر حفظ محیط زیست و با ارائه پیوست‌های محیط زیستی انجام پذیرد.

در ادامه این نشست هر کدام از مدیران این معاونت به ارائه عملکرد و دستاورد‌های دفاتر زیر مجموعه خود پرداختند.

بیشتر بخوانید:

خرافاتی که به جان طبیعت افتاده است/ رسیدن به خوشبختی به قیمت ناله‌های یک حیوان + فیلم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حفظ محیط زیست احیای محیط زیست محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۳۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشی از بودجه عمرانی دستگاهها صرف آموزش کارگران می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد عظیمی پیش از ظهر سه شنبه در همایش روز جهانی کارگر که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: هرچقدر از اقتصاد دولتی فاصله بگیریم و بخش خصوصی را فعال کنیم موفق‌تر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه عملکرد وزارت کار در بخش‌های مختلف قابل توجه بوده است، افزود: در کاهش نرخ بیکاری شاهد اتفاقات موثری در این دولت بوده‌ایم.

معاون ویزر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اذعان کرد: در راستای توجه به امنیت معیشتی مردم نیز کالابرگ الکترونیکی را پیش بردیم و کاهش ۱۴ درصدی صدمات حین کار یک رقم چشمگیر است.

عظیمی آموزش مهارت را رسالت اصلی سازمان فنی حرفه‌ای کشور خواند و گفت: تلاش این است که ۵۰ درصد ظرفیت جوارکارگاهی را توسعه دهیم.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خاطر نشان کرد: اساسنامه سازمان در مجلس شورای اسلامی مصوب شد و یکی از بندهای آن، این است که دولت مکلف شده بخشی از بودجه عمرانی سالانه دستگاهها را صرف آموزش مهارت کارگران کند.

وی با بیان اینکه کردستان دارای ظرفیت‌های اثرگذاری است، اظهار کرد: نیروی انسانی بهترین و ارزشمندترین ظرفیت کردستان محسوب می‌شود.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: نقش ممتاز و برجسته مردم کردستان غیرقابل انکاری است و با افتخار ایرانی جماعت به وجود کردستان قهرمان افتخار می‌کند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در عرصه های مختلف کردستانی ها درخشیده اند، گفت: کردستان بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده و باید در مورد آن بیشتر صحبت شود.

عظیمی اعلام کرد: برگزاری آیینهای سنتی و محلی کردستان فرصت ارزشمندی برای معرفی ظرفیت‌های کردستان است و باید همه مردم در معرفی ظرفیت‌های استان نقش ایفا کنند.

کد خبر 6093051

دیگر خبرها

  • حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است
  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم
  • ظرفیت صندوق ملی محیط‌زیست در کهگیلویه و بویراحمد بدون استفاده مانده است
  • افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت مراکز جوارکارگاهی
  • بخشی از بودجه عمرانی دستگاهها صرف آموزش کارگران می‌شود
  • ۲۰۰ هزار دانش‌آموز در کشور آموزش‌های مهارتی می‌بینند
  • تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»
  • اجرای طرح هویتی در خیابان معلم