Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@22:12:04 GMT

(تصاویر) قفسه‌های خالی فروشگاه‌ها در انگلیس

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۳۵۹۱

(تصاویر) قفسه‌های خالی فروشگاه‌ها در انگلیس

 بحران عرضه و تقاضا در انگلستان بدتر شده و نگرانی‌های عمیقی در مورد زنجیره‌های تأمین، افزایش قیمت‌های انرژی و کمبود نیروی کار به وجود آورده است. این شرایط باعث شده تا میلیون‌ها شهروند این کشور به خرید هجوم آورده تا قبل از کریسمس مایحتاج خود را ذخیره کنند.

به گزارش فرارو، داده‌های اداره ملی آمار نشان می‌دهد حدود ۸ میلیون انگلیسی در ۲ هفته بین ۲۲ سپتامبر تا ۳ اکتبر نتوانسته‌اند مواد غذایی ضروری خود را تهیه کنند، در حالی که ۱ نفر از هر ۶ نفر گفته‌اند در تهیه اقلام غیر ضروری هم مشکل داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ سوم خریداران انگلیسی که در نظرسنجی مجله خرده‌فروشی انگلیسی گروسر شرکت کرده‌اند در مورد چشم‌انداز تهیه مواد غذایی و نوشیدنی در ایام کریسمس، به شدت نگران بوده‌اند.

گزارشات حاکی از آن است که صد‌ها هزار مصرف‌کننده انگلیسی تحویل کالا‌های مورد نیاز خود برای کریسمس را رزرو کرده‌اند. تنها فروشگاه زنجیره‌ای ویت‌روز ۲۲ هزار میز ناهار خود را برای روز اول کریسمس رزرو کرده است.

در روز‌های اخیر اقتصاد انگلستان با بحران‌های زیادی روبرو شده است که عوامل مختلفی مانند پاندمی کرونا، افزایش شدید قیمت گاز و روابط تجاری و مهاجرتی جدید با اتحادیه اروپا در آن مؤثر بوده‌اند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: فروشگاه انگلیس بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۳۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۲۰۰ پایش از بازار مینوشهر

یاسر شریفی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرمشهر اظهار داشت: در سال گذشته ۲۰۰ مورد بازرسی از فروشگاه های توزیع کننده اقلام اساسی در بخش جزیره مینو صورت گرفته است.

به گفته او ۸۰ مورد از این پایش ها مربوط به نانوایی های این بخش بوده است.

شریفی ادامه داد: بازرسی از فروشگاه ها به همراه بازرسان تعزیرات و صمت و نمایندگانی از فرمانداری و اداره بهداشت انجام می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • ۱۰ ماده غذایی که نباید با معده خالی بخورید
  • اجرای طرح هر کلاس یک قفسه کتاب
  • آمریکا این بار با اف ۱۵ های جدید جیب عربستان را خالی می‌کند
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • رقابت‌های بین المللی دوومیدانی دبی| دست تفتیان از کسب مدال خالی ماند
  • ثبت بیش از ۲۰۰ پایش از بازار مینوشهر
  • تسلط مرد ماهی فروش به انگلیسی
  • فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران
  • واکنش معاون دومای روسیه به چراغ سبز لندن به شلیک موشک‌های انگلیسی
  • اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در ۱۰۰ فروشگاه نوشهر