Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:05:26 GMT

برندگان نوبل اقتصاد معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۳۷۶۷

به گزارش خبرگزاری مهر، دیوید کارد استاد دانشگاه کالیفرنیا به‌خاطر مشارکت تجربی در اقتصاد کار از دانشگاه کالیفرنیا یکی از برندگان جایزه نوبل اقتصاد سال ۲۰۲۱ شد.

جاشا انگریست از دانشگاه استنفورد و گایدو ایمبنس استاد دانشگاه کمبریج و مؤسسه فناوری ماساچوست هم بدلیل مشارکت روش شناختی در تجزیه و تحلیل روابط علَی، بصورت مشترک برنده جایزه نوبل اقتصاد سال ۲۰۲۱ شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5325049

منبع: مهر

کلیدواژه: نوبل اقتصادی رشد اقتصاد جهان اقتصاد کار لوازم خانگی طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار قیمت دلار وزارت جهاد کشاورزی گمرک ایران بانک مرکزی ایران قیمت گاز شاخص کل بورس واردات برنج قیمت جهانی نفت قیمت جهانی طلا بازگشت ارز صادراتی انحصارزدایی قانون جهش تولید مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۳۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از ۱۰۰ استاد در نخستین دوره اعطای جایزه شیخ مفید

مراسم تقدیر از ۱۰۰ استاد شاگردپرور همزمان با روز بزرگداشت مقام معلم با سخنرانی رئیس بنیاد ملی نخبگان، شامگاه امروز در تهران برگزار می شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مراسم تقدیر از 100 استاد شاگردپرور همزمان با روز بزرگداشت مقام معلم با سخنرانی دهقانی فیروزآبادی؛ رئیس بنیاد ملی نخبگان، شامگاه امروز در تهران برگزار می شود.

هدف از برگزاری مراسم تقدیر از 100 استاد شاگردپرور، تقدیر از استادانی است که در راستای فرهنگ شاگردپروری اهتمام داشته و به نوعی در کنار مسئله آموزش به امر تربیت و پرورش هم توجه ویژه داشته‌اند.

بنیاد ملی نخبگان از تشکیل "هسته‌های استادمحور علمی و فرهنگی" پشتیبانی می‌کند + شیوه‌نامه

 این استادان در قالب یک طرح غیرفراخوانی که از شش ماه قبل آغاز شده از طریق دانشجویان دانشکده‌های برتر کشور انتخاب شده‌اند. در این راستا، از 20 هزار دانشجو از 50 دانشکده کشور اعم از دانشکده‌های فنی مهندسی، پزشکی، علوم پایه و علوم انسانی نظرسنجی شده  و نهایتاً اساتیدی که بیشترین آرا را در میان دانشجویان کسب کرده‌اند، برای تقدیر در این مراسم دعوت شده‌اند.

 این مراسم از ساعت 19 تا 21 به همت بنیاد ملی نخبگان در هتل بین‌المللی اسپیناس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستانی ها در رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت مشارکت کنند
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد در نخستین دوره اعطای جایزه شیخ مفید
  • بازداشت هزار دانشجوی حامی فلسطین در 25 دانشگاه آمریکا
  • مهم‌ترین بازیگران افزایش تورم کدامند؟
  • جایزه نوبل ایرانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
  • اگر موشک و دانشگاه قوی داشته باشیم اقتصاد تسلیم می‌شود
  • شصت و دومین جایزه نوبل ایرانی ۶۲ منتخب خواهد داشت/ جایزه البرز(جایزه نوبل ایرانی) قدیمی‌ترین جایزه علمی کشور است
  • جلائی‌پور، استاد دانشگاه: برای عملیات «وعدهٔ صادق» به قدر کافی پیوست‌های دیپلماتیک و مربوط به سیاست داخلی و اقتصاد تمهید و عملیاتی نشده/ به جای انسجام داخلی و افزایش همبستگی ملی و رضایت عمومی شهروندان، شاهد تجدید طرح گشت ارشاد بوده‌ایم
  • نعل وارونه آزادی بیان در آمریکا
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند