Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، مرضیه قنبریان،مدیرکل استاندارد لرستان اعلام کرد: با توجه به استقرار ۱۱ واحد سیلندر پرکنی فعال در استان، بازرسی‌های مشترک این واحد‌ها بصورت مرتب انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: بر اساس استاندارد ملی ۸۴۱ و چک لیست مربوطه، تمام تاسیسات سیلندر پرکنی از نظر تعمیر و بازسازی شیر و سیلندر، ایمنی تاسیسات، سیستم آتش نشانی و وضعیت انجام رزمایش بررسی و ارزیابی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل استاندارد استان افزود: در این راستا نشست کمیته نظارت استانی با ترکیب اعضای اداره کل استاندارد، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه، سازمان صنعت، معدن و تجارت و نماینده انجمن گاز مایع، طبق روش اجرایی نظارت بر عملیات بازسازی، نوسازی و جایگزینی شیر و سیلندر گاز مایع برگزار می‌شود.

قنبریان افزود: همچنین امسال سه هزار و ۷۳۶ شیر سیلندر گاز مایع از رده خارج و ۲ هزار و ۴۵۰ شیر نو جایگزین شد همچنین طبق ماده ۱۵ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تمرکز، عرضه و فروش گاز مایع توسط واحد‌های خدماتی تاسیسات گاز مایع بدون پروانه استاندارد، ممنوع است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندارد لرستان بازرسی گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۳۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، حمید مطهری در اولین نشست تخصصی بررسی عملکرد اداره حقوقی اداره کل اظهار داشت: در سال1402نود و پنج واحد که فرآورده هایی پایین تر از کیفیت های مصرح در استانداردهای ملی مربوطه به بازار عرضه کرده بودند براساس ماده 41 و 42 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد به کمیسیون قضایی ماده 42 مربوطه معرفی شدند.

مدیرکل استاندارد استان یزد در توضیح کمیسیون ماده 42 گفت: به موجب این ماده قانونی، کمیسیون ماده 42 متشکل از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان یزد، مدیرکل اداره استاندارد استان، نماینده اداره صمت و دیگرسازمان های مردم نهاد هست که تکلیف به پرداخت جریمه، ارجاع به مراجع قضایی، سپردن تعهد، اخطار و پلمپ از جمله محکومیت ها بوده است.

مطهری ادامه داد: 105 واحد دیگر نیز به دلیل تولید، توزیع، تمرکزو فروش کالا و محصول مشمول استاندارد اجباری که بدون اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و همچنین جعل علامت استاندارد بر روی فرآورده ها به مراجع قضایی معرفی شده اند.

وی از محصولاتی نظیر شن، ماسه، بتن، تیرچه بلوک، کاشی و سرامیک، لوازم یدکی خودرو و مواد غذایی مشمول به عنوان صنایع غالب در این حوزه یاد کرد که در مراجع قضایی و کمیسیونهای مربوطه رسیدگی شده اند.

مطهری گفت: با نظارت مستمر  بر واحدها و توزیع و تولید در سطح استان، موفق به کاهش چشمگیر تولیدات تقلبی، پیشگیری از تخلفات کیفی، اطمینان بخشی به مردم و مصرف کنندگان می شویم و بیش از پیش بتوانیم به ارتقا سطح کیفی محصولات استان دست یابیم و برند استان یزد را در کشور و جهان ارتقا بخشیم.

دیگر خبرها

  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • استاندارد اجباری پوشاک در مسیر اجرا
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • لزوم ابلاغ ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان در فروشگاه‌ها
  • معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد
  • خروج ۵ پزشک خانواده از چرخه بهداشت و درمان در جویبار
  • حذف بیش از ۳ تن مرغ غیر قابل مصرف از چرخه مصرف انسانی
  • خوزستانی‌ها از چه کولر گازی‌هایی استفاده نکنند