Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم آرژانتین معتقد است آلبی سلسته برد مهمی مقابل اروگوئه به دست آورده است.

لائوتارو مارتینز می گوید سه امتیاز دیدار مقابل اروگوئه تفاوت ها را در ادامه مسابقات انتخابی رقم خواهد زد.

به گزارش طرفداری و به نقل از پابلیکا، لائوتارو مارتینز مهاجم اینتر در پیروزی سه بر صفر تیم ملی آرژانتین مقابل اروگوئه نمایش خوبی داشت و یک گل نیز زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پایان بازی به صورت ایستاده توسط هواداران تشویق و به همین خاطر خیلی احساساتی شد و جلوی اشک هایش را گرفت. مارتینز بعد از پایان بازی در مورد احساساتش صحبت کرد و گفت:

پیروزی خوبی بود. کوپا آمریکا به ما این قدرت را داد تا به مسیرمان ادامه دهیم. به نظرمان در زمین بازی قدرتمان را نشان می دهیم. اگر چه اروگوئه حریفی قدرتمند بود، حس می کنم بازی که می خواستیم را انجام دادیم و توانستیم سه امتیاز مهمی را بگیریم که به ما اجازه می دهد در جریان انتخابی جام جهانی تفاوت را رقم بزنیم.

او در ادامه گفت:

خوشحال هستم زیرا خانواده ام در استادیوم بود و این موضوع باعث هیجان من شد. به از خودگذشتگی هایی که خانواده ام برای من انجام داد فکر کردم. آنها در تمام مراحل زندگی ام مرا همراهی کردند و به همین خاطر همیشه از آنها متشکرم. 

مارتینز تا به حال 31 بار در پیراهن تیم ملی به میدان رفته است و 15 گل ملی نیز در کارنامه دارد. او در سری آ نیز در 6 بازی 5 گل زده است. 

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری! / اینجا انسانیت فریاد می زند! برترین های قرن با مسعود اقبالی: دایی و خداداد بهترین زوج تاریخ بودند AFC مانع هجوم سعودی‌ ها برای تماشای بازی با پرسپولیس شد رییس جمهور برزیل را به علت واکسینه نشدن به استادیوم راه ندادند لیونل مسی بهترین گلزن تاریخ آمریکای جنوبی شد انتقاد تند کورتوا از یوفا: فقط به فکر پر کردن جیب تان هستید!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقابل اروگوئه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۳۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، باشگاه فیلم رویش حوزه هنری خراسان رضوی با همکاری مرکز فیلم جوان سازمان سینمایی سوره و معاونت امور استان‌های حوزه هنری، آمادگی خود را برای حمایت از تولید طرح و فیلمنامه‌های تولیدی هنرمندان استان خراسان رضوی اعلام کرد.    روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گزارش داد: در متن فراخوان حمایت از تولید فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای آمده است، با توجه به اهمیت پرداخت به نهاد خانواده و مغفول ماندن آن در آثار سینمایی، هر یک از ایده‌های ارسالی که در این محور محتوایی شکل گرفته است، امتیاز ویژه‌ای را در مرحله انتخاب دارا خواهد بود.    همچنین در صورت انتخاب موضوعی خارج از محور‌ها و موضوع‌های مطرح شده در فراخوان، محوریت بازنمایی خانواده ایرانی متناسب با زیست بوم استان خراسان رضوی از امتیاز خاص تری برخوردار خواهد بود.   هنرمندان و جوانان علاقه‌مند به هنر سینما و فیلمسازی در خراسان رضوی، می‌توانند طرح یا فیلمنامه خود را از طریق پیام رسان‌ها در فضای مجازی به شماره ۰۹۰۰۱۰۸۳۸۶۸ ارسال کنند.   مهلت ارسال آثار از ۸ اردیبهشت تا ۱۵ خرداد تعیین شده است و اعلام نتایج بررسی و انتخاب آثار در بازه زمانی یک ماه بعد از پایان مهلت فراخوان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • خاوی مارتینز: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال است
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • فعالیت۷۰هزار کارگردرگرگان/کارگران نقش مهمی درتولیدومهارتورم دارند
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏