Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس بابیان اینکه قیمت ارز تأثیرات زیادی روی شاخص‌های اقتصادی می‌گذارد، گفت: کار رئیس جدید بانک مرکزی بسیار سخت است، اما به‌واسطه سوابق و تجربه علمی ارزشمندی که دارد و علاوه بر این تیم اقتصادی بسیار خوبی که در کنار وی در دولت هستند، امیدواریم اتفاقات خوبی در عرصه اقتصادی به وجود آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروز محبی نجم‌آبادی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به ماموریت‌ها و چالش‌های بانک مرکزی در زمینه سیاست‌های پولی و شفافیت‌های ارزی گفت: یکی از مسائل جدی که امروز به صورت کاملاً حساب شده باید با آن برخورد شود، افزایش شدید قیمت ارز است و باید کنترل شود.

وی بیان داشت: قیمت ارز تاثیرات زیادی را روی شاخص‌های اقتصادی می‌گذارد، از این رو بانک مرکزی باید عزم جدی برای کنترل قیمت ارز داشته باشد.

عضو کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علاوه بر این، کنترل نقدینگی و استفاده بهینه از ظرفیت بانک‌ها و هدایت اعتبار بانک‌ها به مسیر تولید از جمله دیگر اولویت‌هایی است که باید از سوی بانک مرکزی دنبال شود و می‌تواند منجر به این شود که اقتصاد کشور شرایط بهتری پیدا کند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: باید بپذیریم که شرایط کشور به معنای واقعی کلمه از لحاظ اقتصادی نابسامان است چرا که دولت سابق به خصوص در سال‌های اخیر دچار روزمرگی شده بود و اساساً برنامه مشخص و دقیقی برای ارتقای شاخص‌های اقتصادی کشور نداشت.

محبی نجم آبادی گفت: از این جهت کار برای رئیس جدید بانک مرکزی بسیار سخت است، اما به واسطه سوابق و تجربه علمی ارزشمندی که دارد و علاوه بر این تیم اقتصادی بسیار خوبی که در کنار وی در دولت هستند، امیدواریم که اتفاقات خوبی در عرصه اقتصادی به وجود آید.   بیشتر بخوانید: یک نماینده مجلس: واردات خودرو در شرایط محدودیت ارزی به صلاح نیست

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم بانک مرکزی قیمت ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۳۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی

 

به گزارش تابناک، مصطفی میرسلیم نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی، اگر نمی توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

دیگر خبرها

  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت دلار تا پایان سال
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • پیش‌بینی جدید درباره قیمت دلار / خریداران ارز بخوانند
  • ببینید | سیگنال مهم بانک مرکزی به قیمت دلار؛ خبرهای خوش در راه است؟
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • سکه های حراجی بانک مرکزی ناخالصی دارند؟
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی