Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@03:21:00 GMT

شیشه مات کن

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۴۰۵۰

شیشه مات کن

با استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای و سپس با استفاده از انواع شیشه مات کن به خوبی می‌توان حریم خصوصی افراد را مجزا از هم در نظر گرفت. این اتفاق در فضاهایی مانند ادارات نیز به کرات رخ می‌دهد. حال اجازه دهید در این موضوع بیشتر صحبت کنیم.

کاربردهای شیشه مات‌کن

از انواع شیشه مات‌کن در موارد بسیاری استفاده می‌شود که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

پنجره‌ها.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرض کنید ساختمان‌تان در یک فضایی قرار گرفته است که پنجره‌های آن کاملاً در تیررس دید همسایه‌ها است. بنابراین برای اینکه حریم خصوصی‌تان را حفظ کنید، می‌توانید از شیشه مات کن بهره ببرید.
دیوارهای شیشه‌ای. ممکن است در سازه‌های مختلف مانند لابی هتل‌ها یا هر بخش از یک ساختمان از دیوارهای شیشه‌ای استفاده شده باشد که طبیعتاً پر واضح است که برای تعیین حد و حدودهای شخصی آن، بکارگیری از چاپ شیشه مات‌کن می‌تواند کمک کننده باشد.
پارتیشن‌بندی‌ بیمارستان‌ها. در محیط‌های بیمارستان‌ها یا حتی مطب‌ها برای اینکه از یک فضای کوچک استفاده‌ی بهینه انجام شود، بکارگیری از پارتیشن‌بندی‌‌های شیشه‌ای با برچسب‌های دلخواه مات کننده در دستور کار قرار می‌گیرد که هم به خوبی می‌تواند هزینه‌ها را کاهش دهد و هم به حفظ حریم خصوصی بیمار منجر شود.

طرح‌های شیشه مات کن

در گذشته از یکسری طرح آماده بعنوان برچسب شیشه مات‌کن استفاده می‌شده است اما امروزه و با پیشرفت تکنولوژی می‌توان از هر طرحی برای بکارگیری بعنوان برچسب شیشه بهره برد. البته برای این منظور باید از شرکت‌های معتبر که دارای متخصصین باتجربه هستند استفاده کرد. ضمناً در نظر داشته باشید که چاپ برچسب به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که از جمله می‌توان به مواردی مانند چاپ اکوسالونت، چاپ یو وی و چاپ یو وی با استفاده از رنگ سفید اشاره کرد که هر کدام از این روش‌ها دارای ویژگی‌های مختص به خود هستند.

برای مثال چاپ اکوسالونت از لحاظ کیفیت، به نسبت دو نوع دیگر ضعیف‌تر است و بیشتر در مواردی کاربرد دارد که هدف، مات کردن شیشه‌ در متراژهای بسیار زیاد باشد. در کنار آن  چاپ شیشه مات کن به روش یو وی نه تنها دارای کیفیت عالی است بلکه از هزینه‌ی بیشتری نیز برخوردار است.

ویژگی‌های طرح دلخواه برای چاپ شیشه مات‌کن

برای اینکه بتوانید طرح‌های دلخواه‌تان را با کمترین دغدغه بعنوان برچسب شیشه مات‌کن استفاده کنید، باید یکسری از موارد را در نظر بگیرید که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:

حتماً تصاویری را بکار بگیرید که دارای کیفیت‌های فول اچ‌ دی باشد. در واقع باید در نظر داشته باشید که کیفیت تصاویر پس از چاپ تا حدودی کاهش پیدا خواهد کرد و چنانچه کیفیت اصلی تصاویرتان پایین باشد، نتیجه نهایی کار مناسب در نخواهد آمد.
اگر بنا به طراحی یک برچسب شیشه مات کن دارید، حتماً در نظر داشته باشید که مد رنگی فایل‌تان روی CMYK (8 بیت) باشد. چرا که در غیر اینصورت رنگ‌های در نظر گرفته‌تان بعد از چاپ تغییر خواهند کرد.
ضمناً توجه داشته باشید که تا حد امکان استفاده از رنگ‌های اصلی را کنار بگذارید تا احتمال تفاوت رنگ بعد از چاپ را کاهش داده باشید. همچنین اگر در برچسب‌هایتان از متن استفاده می‌کنید، حتماً فونت آن بیشتر از 10 پوینت باشد.
در آخر باید تصاویرتان را که حتماً با فرمت JPG یا TIFF است را به یک شرکت معتبر ارجاع دهید تا برای چاپ اقدام شود. ما در ادامه به شرکت آی آر چاپ برای این منظور می‌پردازیم. 

اجرای چاپ شیشه مات‌کن در سایت تخصصی آی آر چاپ

همان‌طور که می‌دانید چاپ شیشه مات کن باید توسط کارشناسان خبره انجام شود و آن هم با روش‌های پیشرفته که پر واضح است کار چندان ساده‌ای نخواهد بود. لذا برای این منظور می‌توانید به شرکت تخصصی آی آر چاپ مراجعه کنید تا با خیال راحت طرح‌های دلخواه‌تان را بعنوان برچسب شیشه مات‌کن تحویل بگیرید. ضمناً برای هر گونه مشاوره به جهت ارسال فایل دلخواه و یا حتی نحوه طراحی تصاویر برچسب، کافی است که با استفاده از راه‌های قرار داده شده با مشاوران همیشه فعال تیم تخصصی آی آر چاپ در تماس باشید.

منبع: فارس

کلیدواژه: شیشه حریم خصوصی کیفیت پارتیشن های شیشه ای داشته باشید شیشه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۴۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) حمله خفت‌گیر‌های خشن به مهاجم استقلالی در اتوبان!

امین منوچهری مهاجم سابق استقلال امروز در اتوبان چمران با صحنه وحشتناکی رو به رو شد و در ترافیک مورد حمله سارقین قرار گرفت و گردنبند طلای او به سرقت رفت.

به گزارش خبر ورزشی، منوچهری در گفتگویی کوتاه گفت: در ترافیک اتوبان شهید چمران بودم و یک موتوری به آینه خودرو من برخورد کرد و پس از آن شروع کرد به فریاد زدن و با دست به شیشه خودرو من می‌کوبید، زمانی که شیشه ماشین را پایین دادم تا ببینم چرا این کار را انجام می‌دهد یک نفر دیگر از پشت سر آمد و گردنبند من را از گردنم کشید و همین اتفاق باعث شد تا گردنم آسیب جزئی ببیند.

منوچهری در ادامه گفت: صحنه شوکه کننده بود و حتی نتوانستم واکنش نشان دهم، زمانی که شیشه ماشین را پایین کشیدم شخص موتور سوار با مشت به سمت من حمله کرد و از این اتفاق شوکه شده بودم و ناگهان یک نفر دیگر اقدام به سرقت کرد، نمی‌دانم چرا رسیدگی نمی‌شود. این چندمین بار است که در اتوبان چمران این اتفاق تکرار می‌شود و فکر می‌کنم آنها یک باند هستند که این کار را انجام می‌دهند!

tags # استقلال سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • تغییر ارکان خودرو، نصب برچسب و استفاده از چراغ زنون ممنوع است/ خودرو‌های آف‌رود تابع قوانین باشند
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • تهدید حیات جزیره سرخ‌گون هرمز با شیشه و پلاستیک
  • نوشتن و برچسب زدن روی خودرو ممنوع است | بیشترین شکایت مردم به پلیس راهور از ۳ مورد
  • (عکس) حمله خفت‌گیر‌های خشن به مهاجم استقلالی در اتوبان!
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • ۸ نکته درباره‌ افکار و خطاهای شناختی/ چطور خشم خود را کنترل کنیم؟
  • پنجره ترمال بریک نسل جدید چیست؟
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات