Web Analytics Made Easy - Statcounter

هومن کلانتری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:تاکنون ۳۷ هزار و ۵۴۸ نفر در شهرستان گتوند دُز نخست و ۱۶ هزار و ۶۱۷ نفر دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی ادامه داد: شهرستان‌گتوند از نظر وضعیت واکسیناسیون کرونا در رتبه ششم خوزستان قرار دارد و تلاش بر این است تا کلیه جمعیت هدف واکسینه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت شهرستان‌گتوند گفت:واکسن های مصرفی به جامعه هدف در گتوند، از نوع برکت ساخت ایران، سینوفارم چین، آسترازنکا کره جنوبی و اسپوتنیک روسیه بودند.

اجرای طرح واکسیناسیون خانه به خانه در گتوند

کلانتری در ادامه از تداوم طرح واکسیناسیون خانه به خانه در گتوند خبر داد و افزود: تداوم واکسیناسیون سیار در بازار و اماکن عمومی، برنامه واکسیناسیون عشایر به محض ورود به منطقه، واکسیناسیون سیار در حاشیه شهرگتوند، اطلاع رسانی عمومی از طریق پخش پوستر و تراکت آموزشی در خصوص واکسیناسیون از جمله برنامه‌های در حال اجرا برای واکسن کرونا در شهرستان‌ گتوند است.

وی بر مراجعه به موقع شهروندان در شهرها و روستاهای شهرستان‌ گتوند برای تزریق واکسن تاکید کرد.

وی گفت:رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و دریافت واکسن برای ریشه کن شدن کرونا ضرورت دارد.

هم اکنون ۱۴ شهرستان خوزستان در وضعیت زرد و ۱۳ شهرستان آبی کرونایی هستند. گتوند در وضعیت آبی کرونا قرار دارد.

برچسب‌ها گتوند واکسن کووید 19 خوزستان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گتوند واکسن کووید 19 خوزستان گتوند واکسن کووید 19 خوزستان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند

ایسنا/خوزستان فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از رفع تصرف حدود ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در شهرک پنجم شهرستان گتوند خبرداد.

سرهنگ فریدون عبادی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: حدود ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در شهرک پنجم شهرستان گتوند توسط یگان حفاظت اراضی اداره راه و شهرسازی شوشتر و گتوند رفع تصرف شد.

وی با بیان اینکه ارزش تقریبی این اراضی رفع تصرف شده ۲۰ میلیارد تومان است، افزود: در این زمینه جا دارد از حمایت‌ و پیگیری‌های دادستان، فرماندار گتوند و اداره راهداری و بنیاد مسکن که در انجام این کار به ما کمک کردند تشکر کنیم.

عبادی با تشکر ویژه از همکاری کلانتری گتوند و ۵ یگان امدادی برای تامین امنیت پروژه رفع تصرف در این شهرستان گفت: عوامل یگان حفاظت اراضی اداره راه و شهرسازی با قاطعیت تمام، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اراضی عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کنند.

وی اضافه کرد: همچنین به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان را رصد کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع را مورد بررسی و پیگرد قضایی قرار می‌دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند