Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی در مازندران ظهر امروز در مراسم توزیع سبد کالا در مصلی ساری که با حضور مدیر مرکز خادمیاری کشور برگزار شد، اظهار کرد: مازندران در دو مرحله ماه رمضان و ماه محرم صفر در مجموع به مقدار یک‌میلیون و ۸۰۰ هزار طعام گرم بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در این مدت ۱۷۰ هزار سبد غذایی به ارزش ۳۰۰ تا۵۰۰ هزار تومان بین خانواده‌های محروم استان توزیع شد، مردم شریف مازندران و خیران در سال ۱۴۰۰ حدود ۱۰۰ میلیارد تومان برای کمک به نیازمندان در مباحث مختلف پرداخت کردند.

عالیشاه اضافه کرد: در بحث اجرای رزمایش‌ها و کمک‌های مومنانه مراکز نیکوکاری و آستان قدس رضوی مشارکت‌های لازم را با کمیته امداد امام خمینی داشتند، در ماه محرم و صفر در رزمایش دوم یک میلیون و ۱۰۰ هزار غذای گرم و بیش از ۳۷ هزار سبد غذایی جمعا به مبلغ ۴۵ میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع کردیم. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ادامه داد: در دهه پایانی ماه صفر به‌صورت ویژه در طرح نذواره سردار شهید سلیمانی ورود پیدا کردیم که هر روز ۲۰ هزار پرس غذای گرم بین محرومین و حدود ۱۵ هزار سبد کالا در همه شهرستان‌ها به مبلغ ۴۵ میلیارد تومان توزیع شد و در حال اجرا است، دفاتر آستان قدس رضوی  مشارکت ویژه‌ای در این راستا داشتند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: هزار سبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۴۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ۲۰ هزار میلیارد ریالی مازندرانی ها از طرح کالابرگ و فجرانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در آیین گرامیداشت هفته کار و کارگر در شهرستان نور با بیان اینکه تاکنون ۸۰ درصد مردم مازندران از کالابرگ خود استفاده کردند، گفت: استقبال ۲۰ هزار میلیارد ریالی مازندرانی ها از طرح کالابرگ الکترونیک و طرح فجرانه، نشاندهنده عملکرد مطلوب دولت در این بخش است.

علی باقری با بیان اینکه۱۲ هزار و ۶۰۰ مجوز مشاغل خانگی از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون در این استان صادر شده است، افزود: یکهزار و ۵۴۰ میلیارد ریال تسهیلات در این بخش به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

او لازمه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم را توجه بیش از پیش به تعاونی‌ها دانست و ادامه داد:‌ توسعه اقتصاد روستاها و شهرها با محوریت تعاونی ها زودتر محقق می شود

علی باقری گفت: حمایت از تعاونی ها اولویت اصلی دولت است و تسهیلات و خطوط اعتباری به سمت تعاونی ها سوق داده می شود 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از مردم خواست با جمع کردن سرمایه های خرد و تشکیل تعاونی برای خود و جامعه شغل ایجاد کنند. 

او با بیان اینکه در هفته کار و کارگر بیش از ۳۰۰ ویژه برنامه پیش بینی شده است، گفت: ۱۱۰ هزار کارگاه‌ بزرگ و کوچک در ا استان وجود دارد که بازرسان اداره کار در چند ماه گذشته از ۶ هزار و ۲۰۰ کارگاه‌ها بازرسی کردند.

باقری گفت: میزان تعهد اشتغال پارسال مازندران ۴۹ هزار و ۹۰۰ شغل بود که ۱۲۴ درصد آن محقق شده است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • اجرای ترمیم روکش آسفالت محور اسپاین به سمت برج مراقبت فرودگاه امام
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • عکسی از پوشش متفاوت مهمانان سیدحسن خمینی /هدیه ای ویژه برای نوه امام (ره)
  • ۹ معلم مازندرانی نمونه کشوری شدند
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد
  • استقبال ۲۰ هزار میلیارد ریالی مازندرانی ها از طرح کالابرگ و فجرانه
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک