Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد علایی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی در برنامه تلوزیونی با تاکید بر لزوم مدیریت کسری مخازن آب‌های زیرزمینی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی اکنون بحرانی‌ترین منابع آب‌های زیر زمینی در سطح کشور را دارد و این در حالی است که در شرایط خشکسالی ۹۵ درصد از آب خراسان رضوی از منابع زیرزمینی تأمین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که با موضوع مدیریت آب در خشکسالی، فرصت‌ها و تهدید‌ها در این برنامه تلوزیونی شرکت کرده بود و با اشاره به اینکه در ۴۳ سال گذشته، ۳۵ میلیارد مترمکعب از آب‌خوان‌های زیرزمینی را از دست دادیم، افزود: آب‌خوان‌ها بی نظیر‌ترین سرمایه خدادادی هستند که باید در حفظ آن طبق سند سازگاری با کم آبی کوشا باشیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی با اشاره به اینکه منابع آب زیرزمینی فرصت بزرگ و تهدید جدی است، ادامه داد: فرصت بزرگ یعنی در خشکسالی‌ها مانند سد‌ها به وضوح کمبود آب دیده نمی‌شود، اما تهدید جدی یعنی با نابودی آب‌خوان‌های زیرزمینی حیات از بین می‌رود.

انتهای پیام//س.ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آبهای زیرزمینی مدیریت آب خشکسالی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۴۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند

حسن جعفری مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پرواز شماره ۵۶۲۰ شرکت هواپیمایی آتا به تهران، ساعت ٢٣ و ۴٠ دقیقه فرودگاه مشهد را به مقصد تهران ترک کرده بود.

وی اضافه کرد: این پرواز به علت نقص فنی با تصمیم خلبان و با رعایت مسائل ایمنی و استاندارد پرواز، به مشهد بازگشت و به سلامت بر زمین نشست.

جعفری افزود: این پرواز با ۲۷۴ دقیقه تاخیر در ساعت سه و ٣۴ دقیقه بامداد امروز انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • کاهش۱۰ درصدی کشت گل محمدی در خراسان رضوی به دلیل خشکسالی
  • بحرانی بودن کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه
  • تصویب نصب هزار پنل خورشیدی برای تولید برق سبز در خراسان رضوی
  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • خشکسالی، کشت گل محمدی در خراسان رضوی را ۱۰ درصد کاهش داد
  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • آخرین آمار از میزان بارش‌ها در کشور / ایران از خشکسالی دور شد؟
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب خراسان رضوی را تهدید می‌کند
  • میزان پرشدگی مخازن سد‌های کشور
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند