Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@07:16:53 GMT

روند کند بازسازی ورزشگاه شهید وطنی

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۴۵۶۰

ورزشگاه خانگی نساجی همچنان آماده نیست

ورزشگاه شهید وطنی همچنان بازسازی نشده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایسنا، پس از گذشت ۷۹ روز از آخرین میزبانی نساجی در ورزشگاه شهید وطنی و شروع پروژه تعویض چمن این ورزشگاه، فرآیند تعویض چمن مصنوعی به چمن طبیعی به کندی طی می شود و هنوز در مراحل ابتدایی خود باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی قرار بر این بود که شاگردان الهامی بازی های ابتدایی خود در لیگ برتر را در ورزشگاه شهدای ساری برگزار کنند اما مسئولان سازمان لیگ اعلام کردند تا زمانی که ایرادات ورزشگاه شهدای ساری برطرف نشود، این ورزشگاه نمی تواند میزبان رقابت‌های لیگ برتر باشد.

هشت مورد نقص ورزشگاه شهدای ساری باعث شده برگزاری دیدارهای نساجی در این ورزشگاه در هاله ای از ابهام قرار بگیرد و باشگاه نساجی را در فاصله هشت روز مانده تا برگزاری لیگ در بلاتکلیفی قرار داده است.

یکی از مسئولان باشگاه نساجی در رابطه با نواقص ورزشگاه شهدای ساری گفت:

راه اندازی اسکوربورد و تجهیز دیگر نواقص ورزشگاه به عهده مسئولان استانی است و باشگاه هم برطرف کردن نواقص چمن را به عهده گرفته و قطعا تا قبل از بازی هفته اول چمن را به شرایط مطلوبی می رساند اما اگر دیگر نقص های ورزشگاه برطرف نشود راه دیگری باقی نمی ماند و ممکن است بازی به تعویق بیفتد.

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری! / اینجا انسانیت فریاد می زند! برترین های قرن با مسعود اقبالی: دایی و خداداد بهترین زوج تاریخ بودند AFC مانع هجوم سعودی‌ ها برای تماشای بازی با پرسپولیس شد رییس جمهور برزیل را به علت واکسینه نشدن به استادیوم راه ندادند لیونل مسی بهترین گلزن تاریخ آمریکای جنوبی شد انتقاد تند کورتوا از یوفا: فقط به فکر پر کردن جیب تان هستید!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ورزشگاه شهدای ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۴۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تیم فوتبال ذوب آهن برگزار شد و گاندوها زیر نظر محمد ربیعی کارهای تاکتیکی را انجام دادند و آماده دیدار با نساجی شدند.

ذوب آهن در بازی جام حذفی 120 دقیقه مقابل تراکتور بازی سنگینی را پشت سر گذاشت و با ریکاوری و تمرین سبک در تلاش است تا با فرم ایده‌آلی مقابل نساجی به میدان برود.

بازیکنان ذوب آهن در این تمرین به کارهای کششی، کار با توپ و دویدن پرداختند و تمرین بانشاطی را پشت سر گذاشتند.

دیگر خبرها

  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • اعزام ۴۰۰ هوادار نساجی به اصفهان برای حمایت در بازی با ذوب آهن
  • عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده
  • جلسه ویژه مالک نساجی با موضوع بقا
  • طارمی پرتغالی، فرعون فروشی و اولین شوک به استقلال!
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه