Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@08:44:37 GMT

تشکیل کمیسیون ویژه ورزش و جوانان در شورای شهر مشهد

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۴۵۹۸

تشکیل کمیسیون ویژه ورزش و جوانان در شورای شهر مشهد

ایسنا/خراسان رضوی کمیسیون ویژه ورزش و جوانان در شورای شهر مشهد تشکیل می‌شود.

لایحه دو فوریتی تشکیل کمیسیون ویژه ورزش و جوانان در نهمین جلسه صحن علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد، به تصویب رسید. اعضاء شورای شهر مشهد کلیات این لایحه را در جلسه امروز تصویب کردند و بررسی جزئیات آن به جلسه بعدی شورا موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لایحه تعیین قائم مقام شهردار در امور ذیحسابی از دیگر دستورکارهای جلسه امروز شورای شهر مشهد بود که براساس این لایحه محمدرضا مومنی، معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد به عنوان قائم مقام شهردار در امور ذیحسابی، منصوب شد.

سیدعبدالله ارجائی، شهردار مشهد در این خصوص اظهار کرد: گردش مالی شهرداری حجم بالایی دارد و امور ذیحسابی آن امر زمان‌بری است. به همین علت و طبق سنوات گذشته خواهشمندم معاون جدید به عنوان قائم مقام شهردار تصویب شود. این امر باید با دستور شورا محقق شود تا آقای مؤمنی، معاون مالی و پشتیبانی بتوانند وظایف خود را راحت‌تر انجام دهد.

در ادامه این جلسه مجید دبیریان، رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد به اعضاء شورا تذکری درخصوص تعیین تکلیف قراردادهای دستیار و مشاورانی که با شورا همکاری دارند، داد.

همچنین حسن موحدیان، رئیس شورای شهر مشهد در ابتداء جلسه امروز شورا اظهار کرد: در روزهای گذشته اتفاقات خوبی در عرصه بین‌المللی برای ورزش کشور افتاد و ورزشکاران غیور ما با کسب مدال‌های رنگارنگ موجب افتخار، خوشحالی مردم، رهبر معظم انقلاب و جوانان انقلابی شدند.

وی با اشاره به روز جهانی کودک، افزود: در گذشته نسبت به این حوزه کم‌توجهی‌های بسیاری صورت گرفته که باید جبران شود، زیرا کودکان نسل آینده‌ هستند و تربیت صحیح آن‌ها بسیار مهم و اثرگذار بر جامعه است.

رئیس شورای شهر مشهد با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که «سربازان من در گهواره‌ها هستند»، گفت: این سخن اهمیت ویژه تربیت کودکان را یادآوری می‌کند. شورای شهر و شهرداری باید برای این نسل خدمات شایانی ارائه دهد.

موحدیان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، ادامه داد: آرامش و امنیت امروز جامعه مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی است. نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلیس مقتدر و مهربانی است که نسبت به پلیس سایر کشورهای دنیا سرآمد است. نیروی انتظامی مظهر حاکمیت و امنیت جمهوری اسلامی و انصارالله است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با اشاره به گرامیداشت روز بزرگداشت حافظ شیرازی، افزود: حافظ هویت فرهنگی و یکی از مشخصه‌های هویت ما است بر همین اساس مقوله فرهنگ باید مورد توجه مدیریت شهری باشد و به اشعار و غزلیات حافظ، نشر و گسترش آن در جامعه اهمیت دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شورای شهر مشهد شهرداری مشهد ورزش جوانان شورای شهر مشهد نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۴۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است

عضو شورای شهر تهران در واکنش به اظهارات برخی از اعضای شورای شهر درباره ابهامات قرارداد‌های حمل و نقلی چین شهرداری تهران گفت: این تفاهم‌نامه پیش از اینکه مصوب شود در دو کمیسیون تخصصی شورای شهر بررسی و بعد اعضای شورا در صحن به آن رای داده‌اند! - اخبار اجتماعی -

احمد علوی؛ عضو شورای شهر تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی  خبرگزاری تسنیم در واکنش به اظهارات برخی از اعضای شورای شهر درباره ابهامات قرارداد‌های حمل و نقلی چین شهرداری تهران گفت: این تفاهم‌نامه پیش از اینکه مصوب شود در دو کمیسیون تخصصی شورای شهر تهران بررسی و بعد به صحن آمده بود.

وی با اشاره به اینکه بندها و متن این تفاهم‌نامه در مواردی در جریان این بررسی‌ها دچار  تغییر و تحول شد و مدیران شهرداری هم  تاکید کردند که متنی که به شورا ارائه شده با متنی که به صحن آمده متفاوت است، افزود: قطعا اگر قرار بود چنین نکاتی (ایراداتی که امروز به تفاهمنامه از سوی برخی از اعضا گرفته شد) مطرح باشد، باید در همان زمان که به‌صورت تخصصی در کمیسیون‌ها بررسی شد، اشاره می‌کردند.

قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: اینکه برخی از اعضای شورای شهر در صحن علنی و پس از چند ماه اعلام کنند که در قرارداد شهرداری  تخلف بوده، قابل پذیرش نیست.

علوی گفت: اعضای شورا بعد از تایید این دو کمیسیون در صحن به آن رای داده‌اند و امروز اگر در نحوه اجرا موضوعی بود، باید مطرح می‌کردند.

وی تاکید کرد:  درباره تخلفات اجرای تفاهم‌نامه نیز اگر مسئله‌ای وجود دارد، باید این مسئله به سازمان نظارتی ارائه شود و این سازمان‌ها درباره تخلف نظر بدهند؛ اگر اعضای شورای شهر معتقدند تخلفی شده باید به جای اینکه به صورت عام در صحن شورا، مطرح کنند به دستگاه‌های نظارتی اعلام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا