Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@14:12:24 GMT

حضور ۳ ساله مربی بسکتبال روسیه در ایران

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۴۶۳۴

حضور ۳ ساله مربی بسکتبال روسیه در ایران

به گزارش خبرنگار مهر، رامین طباطبایی ظهر دو شنبه در نشست انتخاباتی هیأت بسکتبال خراسان شمالی اظهار کرد: بسکتبال ایران در آسیا جزو سه تیم برتر آسیا است و طی سالیان اخیر فعالیت‌های مختلفی انجام‌شده تا این به عنوان دست پیدا کنیم.

رئیس فدراسیون بستکبال ادامه داد: بسکتبال آسیا در دنیا محلی از اعراب ندارد و در جام جهانی و المپیک این مهم مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سطح بسکتبال در آسیا و آفریقا از کشورهای اروپا و آمریکا پایین‌تر است و هنوز به بسکتبال مدرن نرسیده‌اند.

طباطبایی میزبانی رقابت‌های بسکتبال در آسیا را تلاشی برای مدرن سازی این رشته ورزشی دانست و گفت: میزبانی‌های رقابت‌های بسکتبال در آسیا برای رشد این رشته ورزشی است.

رئیس فدراسیون بسکتبال با تأکید بر لزوم مدرن سازی بسکتبال کشور گفت: مدرن سازی و استعدادیابی اقدامات اصلی در این مسیر هستند.

وی افزود: مشکل فعلی و اصلی بسکتبال مهارت‌های فردی بازیکنان است که باید ابتدا این مهارت‌ها ارتقا داده شود و سپس بر روی تاکتیک‌ها کار صورت گیرد.

طباطبایی از حضور مربی بسکتبال روسیه در ایران خبر داد و گفت: حضور ۳ ساله این مربی در ایران از ماه‌های آینده آغاز می‌شود و هدف اصلی این کار تغییر نگرش مربیان و بازیکنان است.

وی در انتها به برگزاری کلینیک‌های کوتاه‌مدت برای مربیان استان‌ها اشاره کرد و گفت: علاوه بر این دوره‌های آموزشی با حضور مربی روسیه، خراسان شمالی می‌تواند برای حضور در لیگ یک یا دو بسکتبال کشور در بخش آقایان و بانوان به‌صورت رایگان تیم معرفی کند.

کد خبر 5325130

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال بسکتبال رامین طباطبایی بوشهر ویروس کرونا شهادت امام رضا ع آمار کرونا واکسن کرونا کرمانشاه هفته ناجا خطبه های نماز جمعه عکس استانها مشهد گرگان نیروی انتظامی هفته نیروی انتظامی امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۴۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند پرورش و پردازش گوشت مرغ در مدرن ترین مرغداری و کارخانه آمریکا (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پخت یک غذای خلاقانه با مرغ به سبک بانوی کردستانی (فیلم) پخت غذا با گوشت، مرغ و ماهی برای 50 نفر توسط بانوی جوان پاکستانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • مسکو: با استقرار موشک‌های آمریکا در آسیا-اقیانوسیه مقابله می‌کنیم
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • ببینید | حضور ۳ زن مسلمان با شال و مانتو در تبلیغ یک گوشی همراه وسط زمین بسکتبال در دل آمریکا
  • فرآیند پرورش و پردازش گوشت مرغ در مدرن ترین مرغداری و کارخانه آمریکا (فیلم)
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • تنظیم متفاوت از یک قطعه موسیقی نواحی ایران
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • عشق شیدا سرمربی سپاهان را شیعه کرد!