Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: به دانشگاهها اختیار داده شده است طبق تصمیمات ستاد ملی کرونا درباره حضوری شدن کلاس های دانشگاهی با اولویت اقدام کند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگله خبرگزاری تسنیم، محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی در جمع خبرنگاران درباره زمان از سرگیری آموزش حضوری دانشجویان در دانشگاهها اظهار داشت: دانشجویان تحصیلات تکمیلی و کارشناسی ارشد از 15 مهرماه با اولویت بندی در کلاس های حضوری خود حاضر می شوند و به دلیل اینکه تعداد واحدهایشان کمتر از سایر دانشجویان است می توانند کلاس های خود را در هفته افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه اصل سلامت دانشجویان برای ما مهم است به دانشگاهها اعلام کردیم، دانشجویان کارشناسی  با اولویت در کلاس های حضوری حاضر شوند و  این اختیار را به دانشگاهها دادیم  از 17 آبان در این زمینه هر طور صلاح می دانند، عمل کنند.

وزیر علوم همچنین درباره عدم حضور تشکل های دانشجویی در این مراسم گفت: بهتر بود برنامه ریزی ها به گونه ای می شد که دانشجویان در مراسم امروز آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و آموزش پزشکی حضور داشتند. البته دانشگاه تهران مسئول برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بود و در جریان برنامه ریزی این مراسم قرار دارند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت علوم دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران وزارت علوم دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۴۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها ؛ روند ثبت نام الکترونیک است

به گزارش همشهری آنلاین، ‌حمید طریفی‌حسینی، با بیان اینکه ۱۹ اردیبهشت ماه ثبت‌نام کلاس اولی‌ها آغاز می‌شود گفت: سال گذشته از اواخر اردیبهشت ماه شرایط پیش ثبت‌نام دانش‌آموزان به صورت الکترونیک فراهم شد که تجربه موفقی بود، امسال با توجه به اولویت‌های وزارتخانه، جلو کشیدن تقویم‌های اجرایی در دستور کار است و از ۱۹ اردیبهشت ماه فعالیت‌های اجرایی ثبت‌نام‌ها آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه ستاد ثبت‌نام وزارت آموزش و پرورش ۱۹ اردیبهشت را برای ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص کرده است افزود: این امر به صورت الکترونیک قابل انجام است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: تاکنون سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی حدود یک میلیون نوآموز بدو ورود به دبستان انجام شده است و برای ثبت نام پایه اول این نوآموزان، والدین آنها می‌توانند از تاریخ اعلام شده به سامانه irhttp://my.medu.ir مراجعه کنند.

کد خبر 849081 منبع: ایسنا برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش خبر مهم مدرسه و مدارس

دیگر خبرها

  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاهها می‌شود
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • برگزاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص شد
  • اعلام زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها ؛ روند ثبت نام الکترونیک است
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۴ روز دیگر