Web Analytics Made Easy - Statcounter

دختر تاریخ‌ساز وزنه برداری ایران در مسابقات نوجوانان جهان نیز مدال برنز را در حرکت یک‌ضرب از آن خود کرد.

مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در شهر جده عربستان با برگزاری رقابت های دسته ۸۱ کیلوگرم زنان برگزار و «یکتا جمالی» در این تورنمنت به مصاف حریفان خود رفت. جمالی پیش از این توانسته بود در رده سنی جوانان مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان را در ازبکستان از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نخستین دختر وزنه بردار ایرانی محسوب می‌شود که در یک تورنمنت رسمی جهانی مدال کسب کرده است.

تیم وزنه برداری دختران ایران با هشت وزنه بردار به این دوره از رقابت ها اعزام شده و جمالی کاپیتان این تیم به شمار می رود.

پیش از این سیده غزاله حسینی توانسته بود یک مدال برنز در حرکت دوضرب کسب کند؛ این نخستین تجربه دختران وزنه بردار در قهرمانی نوجوانان جهان بود.

در دسته ۸۱ کیلوگرم وزنه برداری دختران نوجوان جهان ۶ ورزشکار حضور داشتند و کادر فنی برای حرکت یکضرب جمالی درخواست وزنه ۸۶ کیلوگرمی را دادند که کاپیتان دختران ایران در این مسابقات کار سختی برای مهار آن نداشت. جمالی در در دومین حرکت خود وزنه ۹۰ کیلوگرمی را مهار کرد و مدال برنز خود را در این حرکت به خود اختصاص داد.

وی که برای کسب مدال طلا با وزنه برداران مکزیک و گرجستانی رقابت داشت اما در مهار وزنه ۹۳ کیلوگرم ناموفق بود تا نماینده مکزیک با ۹۲ کیلوگرم به مدال طلا و گرجستان با وزینه ۹۱ کیلوگرم به نقره برسد./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نوجوانان جهان وزنه برداری مدال برنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۴۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری؛سجاد انوشیروانی و کوروش باقری به بهانه روز معلم و تکریم مقام والای این عزیزان با حضور در مدرسه سیمیای ایرانیان دختران و کلام نو پسران (به نمایندگی از خانواده وزنه‌برداری)از جمعی از معلمان تقدیر و تشکر کردند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901613

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور