Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - ​​​​​​​دبیر کمیسیون مشترک طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی در خصوص اینکه آیا مذاکرات کمیسیون متبوع وی به صورت علنی به سمع و نظر مردم می‌رسد و یا خیر توصیحاتی را ارائه داد.

مهرداد وییس‌کرمی در خصوص مسیری که کمیسیون مشترک طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی پیش‌روی خود دارد گفت: اعضای هیات رییسه دائمی کمیسیون مشترک طرح صیانت در اولین جلسه کمیسیون با حضور نایب رییس مجلس شورای اسلامی آقای نیکزاد انتخاب شدند، بلافاصله پس از این موضوع، اعضای هیات رییسه کمیسیون، جلسه ای تشکیل جلسه دادند و در این جلسه مقرر شد کمیسیون مشترک یکشنبه ها و سه شنبه ها در روزهایی که صحن علنی مجلس جلسه دارد، از ساعت ۱۶ تا ۱۸ جلسه داشته باشد، همچنین مقرر شد پیش نویس آیین‌نامه نیز در جلسه آینده مورد بررسی و تصویب اعضای کمیسیون قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با توجه به حساسیت هایی که در این حوزه در جامعه وجود دارد اعضای کمیسیون همچنان بر شفافیت مذاکرات کمیسیون تاکید دارند، بر همین اساس این احتمال وجود دارد که گزارش مستمری از مذاکرات جلسه از سوی سخنگوی کمیسیون و در غیاب وی توسط رییس یا نایب رییس اول کمیسیون به سمع و نظر مردم برسد؛ البته این مباحث هنوز به تصویب اعضای کمیسیون نرسیده  است چرا که کمیسیون فعلا یک جلسه خود را پشت سرگذاشته و در آن جلسه هم صرفا به انتخابات اعضای هیات رییسه پرداخته شد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، دبیر کمیسیون مشترک طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی ادامه داد: این پیشنهاد مطرح است که مذاکرات کمیسیون  از طریق درگاه اینترنتی مجلس شورای اسلامی پخش شود؛ اینها احتمالاتی است که باید به تصویب اعضای کمیسیون برسد و فعلا موضوعی به صورت قطعی مشخص نیست؛ اگرچه ثبت و ضبط مذاکرات و بررسی ها موضوعی است که همه اعضا بر آن تاکید دارند.

ویس‌کرمی بیان کرد: مذاکرات کمیسیون ها با روند مذاکرات صحن علنی مجلس شورای اسلامی متفاوت است، مذاکرات کمیسیون چالشی تر و تخصصی تر است و ممکن است برای مردم خسته کننده باشد، این پیشنهاد مطرح است که مذاکرات ثبت و ضبط شود و پس از حذف موارد زائد در اختیار افکار عمومی قرار بگیرد؛ اگرچه دوستان با پخش مستقیم مذاکرات از طریق درگاه اینترنتی مجلس مخالفتی نداشتند و خود هیات رییسه هم با این موضوع موافق بود.

وی اضافه کرد: در واقع این مباحث در جلسه بعدی کمیسیون یعنی جلسه یکشنبه هفته آینده مشخص خواهد شد، تلاش است کارهای مقدماتی کمیسیون در این جلسه انجام شود تا اعضا به زودی وارد بررسی متن موضوع بشوند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی مجلس شورای اسلامی فیلترینگ طرح صیانت از حقوق کاربران کمیسیون مشترک طرح صیانت مذاکرات کمیسیون اعضای کمیسیون هیات رییسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۴۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق کارگران و بازنشستگان با تورم همخوانی ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«علیرضا منادی سفیدان» از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات مجلس پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

در مجلس آینده تقسیم بندی حزبی و سیاسی را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

پیش‌بینی می‌کنم تقسیم بندی به این صورت باشد که ۲۰ درصد نمایندگان اقلیت اصلاح طلبی، ۳۰ درصد مستقل و ۵۰ درصد اصول‌گرا باشند.

مهم‌ترین موضوعی که با توجه به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد، چیست؟

باید چرخه آموزش و پرورش اصلاح و مسائل و مشکلات معلمان برطرف شود، حقوق کارگران و بازنشستگان با تورم همخوانی ندارد، بنابراین در دستمزد کارگران و بازنشستگان باید اصلاحاتی انجام شود.

اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

اکنون رئیس کمیسیون آموزش مجلس هستم و قصد دارم در این کمیسیون بمانم چراکه اهمیت فراوانی دارد.

مهمترین چالش استان را چه می‌دانید و برای حل آنچه راه‌کاری دارید؟

یکی از چالش‌های استان ما تنش آبی است که با کمبود آب روبرو بوده و نیازمند برنامه میان مدت و بلند مدت است،

استقرار مس آذربایجان نیز ضروری است با اینکه رئیس جمهور دستور داده اما همچنان عملیاتی نشده است.

حاشیه نشینی تبریز سومین چالش ماست، میزان فقرا افزایش و تعداد ثروتمندان کاهش می‌یابد، برخی مدارس فرسوده شده و نیازمند بازسازی هستند، زیرساخت راه و جاده مشکلات متعددی دارد، آزادراه تبریز-زنجان شاهراه ترانزیتی است و وضعیت مناسب ندارد.

کد خبر 6080896

دیگر خبرها

  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • حقوق کارگران و بازنشستگان با تورم همخوانی ندارد
  • دوراهی قالیباف برای رسیدن به صندلی ریاست
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی
  • اتصال آنلاین اطلاعات خرید و فروش به سامانه املاک و اسکان
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟