Web Analytics Made Easy - Statcounter

مستند «در سرزمین سرگرمی» به کارگردانی محمد حسن یادگاری، با موضوع صنعت سرگرمی ساخته شده است.

به گزارش قدس آنلاین، مجموعه مستند «در سرزمین سرگرمی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمد حسن یادگاری، تولید جدید شبکه مستند با موضوع حوزه‌های مهم صنعت سرگرمی از امشب ساعت ۲۲ پخش می‌شود.

محمدحسن یادگاری در این‌باره گفت: ماجرای صنعت سرگرمی برای من مسئله مهمی است که به صورت تخصصی به آن می‌پردازم و حوزه‌های فرهنگ، اقتصاد و سیاست را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه مستند «در سرزمین سرگرمی» هم در همین راستا ساخته شده و در هر قسمت به موضوع خاصی در حوزه سرگرمی می‌پردازیم.

وی افزود: این مجموعه مستند در ۱۳ قسمت به حوزه‌های مهم صنعت سرگرمی مانند فوتبال، ابرقهرمانان، کتاب‌های کمیک، شخصیت‌های کارتونی، بازی‌های کامپیوتری، فیلم‌های ترسناک، سلبریتی‌ها، بازنمایی زنان در سینما و جشنواره‌های مختلف سینمایی پرداخته است.

یادگاری افزود: پیش‌تر دو مستند «باشگاه شهرت» و «ابر قهرمانان و فراتر از آن» را با موضوعات سرگرمی‌محوری ساختم. این موضوعات هم برای مخاطب جذاب است، هم آرشیو خوبی داریم و می‌تواند ابعاد فکری نهفته‌ای را که در این آثار حوزه سرگرمی وجود دارد نمایان کند.

وی تأکید کرد: همیشه بخش مهمی از مخاطبان هدفم را نوجوانان در نظر می‌گیرم و این موضوعات برای نوجوانان از جذابیت بسیار زیادی برخوردار است.

این تهیه کننده و کارگردان درباره تحقیق و پژوهش این مجموعه مستند نیز گفت: تحقیق و پژوهش این مجموعه در مدت زمانی نزدیک به ۶ ماه توسط گروه مطالعاتی رسانه و ارتباطات دانشگاه تهران انجام شد و دوستان ما خانم مریم مومن‌زاده و آقایان سیدمهدی حسینی، محمدرضا چاووشی، مهدی کاشفی‌فرد، آرین طاهری، سبحان افشار و داوود طالقانی زحمت این بخش را بر عهده داشتند.

پخش «در سرزمین سرگرمی» از امشب ۱۹ مهرماه در شبکه مستند سیما در شبکه مستند آغاز می‌شود، این مجموعه دوشنبه‌ها ساعت ۲۲ پخش می‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۵ خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: صدا و سیما سرزمین سرگرمی مجموعه مستند صنعت سرگرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۴۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ظهر پنج شنبه در این مراسم اظهار داشت: این مستند، روایتی از مجموعه فعالیت‌های بانو رحیمه همتی طاحونه، مسئول خواهران قرارگاه فرهنگی مسجد سیدمصطفی خمینی بوشهر است.

حجت‌الاسلام محمد قادری افزود: وی بانوی فعالی است که در بستر انقلاب اسلامی علاوه بر شئون مادری نخ تسبیحی در فعالیت‌های اجتماعی است و نقشی محوری در ترویج و تحقق ارزش‌های انقلابی ایفا می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با تمجید از این کار فاخر خواستار تولید مجموعه‌های دیگری از این روایت‌ها شد و بر آمادگی صدا و سیما برای نشر چنین آثار ارزشمندی تأکید کرد

مائده پیامی، مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از این مراسم در سخنانی این مستند را روایتی از رحیمه همتی به عنوان سندی از الگوی سوم زنان عنوان کرد که برای اولین بار انجام می‌شود و یک کار جدید از امور بانوان تبلیغات اسلامی بوشهر است.

در این مراسم با حضور حاج کاظم بنفشه، همسر بانو همتی و همچنین عوامل و سازندگان این مجموعه مستند رونمایی از این مجموعه انجام، و مجوز اولین کانون فرهنگی تبلیغی تخصصی رسانه بانوان استان به مدیر سازنده این مستند اعطا شد.

کد خبر 6088441

دیگر خبرها

  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • حواشی دنیای فوتبال
  • «بازی اختاپوس» در شبکه افق
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • خبر‌های پشت صحنه، هفتم اردیبهشت
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • گل های دیدنی دنیای فوتبال با ضربات بغل پا / فیلم
  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد