Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، دنیله لونگو، خبرنگار کالچو مرکاتو ایتالیا در صفحه توئیتر خود گفت: بایرلورکوزن به مذاکره برای سردار آزمون فوتبالیست سن پترزبورگ "زنیت" بازگشت، طرفین در حال مذاکره برای انتقال این مهاجم به عنوان بازیکن آزاد هستند.

تابستان امسال، گزارش شد که آزمون در آستانه انتقال ۱۸ میلیون یورویی به بایر لورکوزن است، اما مذاکرات ۲ طرف به شکست انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعدها، سردار آزمون که قراردادش با زنیت تابستان ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد، تأیید کرد که از تاتنهام انگلیس، رم ایتالیا و لیون فرانسه نیز پیشنهادهایی دریافت کرده است.

به گفته این خبرنگار، باشگاه لیون که رئیس در ماه سپتامبر گفته بود از انتقال احتمالی این بازیکن ۲۶ ساله ایرانی "اطمینان" داشته، نیز در حال مذاکره با زنیت است.

آزمون از سال ۲۰۱۹ در زنیت بازی می‌کند. او در ۹۵ بازی برای باشگاه سن پترزبورگ ۵۸ گل به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1114523 برچسب‌ها سردار آزمون

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۵۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال دانش آموزان مناطق مرزی خراسان جنوبی با خودروهای ارتش به محل آزمون کنکور

دانش آموزان مناطق مرزی استان خراسان جنوبی توسط خودروهای ارتش به محل برگزاری کنکور سراسری منتقل شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، با توجه به بارش باران و طغیان رودخانه‌های فصلی در مناطق مرزی استان خراسان جنوبی، دانش آموزان مناطق مرزی شهرستان قائنات توسط یگان های ارتش به محل آزمون کنکور سراسری منتقل شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد
  • قطعی: آرنه اسلوت وارث میراث یورگن کلوپ شد
  • چرا لیورپول روبن آموریم را نادیده گرفت؟
  • انتقال دانش آموزان مناطق مرزی خراسان جنوبی با خودروهای ارتش به محل آزمون کنکور
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت
  • العربیه: مصر به اسرائیل پیشنهاد ازسرگیری مذاکرات در مقابل تعلیق عملیات رفح را داد