Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - خزانه دار کل کشور از تهیه صورت حساب عملکرد بودجه سال 1399 کل کشور سه ماه و پانزده روز زودتر از موعد مقرر در ماده 103 قانون محاسبات عمومی کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، سید رحمت اله اکرمی خزانه دار کل کشور با بیان اینکه تهیه صورتحساب عملکرد بودجه سال 1399 کل کشور و ارسال آن به هیئت دولت و دیوان محاسبات کشور 15 روز زودتر از موعد مقرر در بند دال تبصره 20 قانون بودجه سال 1399 و سه ماه و 15 روز زودتر از موعد مقرر در ماده 103 قانون محاسبات عمومی کشور تهیه شده است، گفت: ارائه گزارش عملکرد بودجه سال 1399 کل کشور در شش ماهه اول سال 1400 نمونه‌ای از تلاش‌هایی است که توسط دولت سیزدهم در راستای بهبود شفافیت مالی و پاسخگویی صورت می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خزانه دار کل کشور با اشاره به شرایط نامطلوب ناشی از شیوع ویروس منحوس کووید 19 و دور کاری پرسنل مالی دستگاه‌های اجرایی گفت: با تلاش شبانه‌روزی همکاران اداره کل گزارشگری مالی و حسابداری بخش عمومی در خزانه کل کشور وزارت اقتصاد، برای نخستین بار صورتحساب عملکرد سالانه بودجه کل کشور در 6 ماه اول سال تهیه شده است.
اکرمی با بیان اینکه تا پیش از این با توجه به ماده 103 قانون محاسبات کشور، صورت حساب یاد شده در پایان آذرماه تهیه می‌شد و عملاً امکان استفاده از این گزارش در تهیه لایحه بودجه وجود نداشت اظهار داشت: به علاوه با توجه به مهلت مقرر برای تهیه گزارش تفریغ بودجه توسط دیوان محاسبات کشور، فرصت استفاده از اطلاعات آن توسط مجلس شورای اسلامی در بررسی لایحه بودجه پیشنهادی دولت نیز مهیا نبود.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: عملکرد بودجه سال 1399 زودتر از موعد کل کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۵۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، گزارش‌های این نهاد نظارتی نشان می‌دهد که سازمان حفاظت محیط زیست از سال ۱۳۸۶ تا ۱۴۰۰ صرفاً نسبت به ارزش گذاری ۲۰ منطقه از ۳۰۹ منطقه تحت مدیریت خود و از سال ۱۴۰۰ به بعد نسبت به ارزش گذاری اقتصادی خدمات اکوسیستم ۵ استان کشور (کردستان، قزوین، خراسان جنوبی، لرستان و کرمان) اقدام کرده است.

این در حالی است که این سازمان مکلف بوده ارزش اقتصادی منابع زیست محیطی و جداول و حساب‌های مربوطه را محاسبه و در حساب‌های ملی لحاظ کند.

در ماده ۱۹۲ قانون برنامه پنجم، دولت (سازمان حفاظت محیط زیست) مکلف شده بود ارزش اقتصادی منابع زیست محیطی و جداول و حساب‌های مربوط را در حساب‌های ملی محاسبه و لحاظ کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • وضعیت بودجه و عملکرد دستگاه‌های سیاست‌گذار در حوزه زنان و خانواده
  • نگاهی به سنجه‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌های سیاست‌گذار در حوزه زنان و خانواده
  • بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قم
  • تهیه‌کننده نون‌خ: سعید آقاخانی دستمزد نجومی نگرفته/ آمار مخاطبان تلویزیون بیش از آن چیزی است که گفته می‌شود
  • معافیت سازمان بیمه سلامت بر اساس قانون از اتصال به حساب خزانه
  • واکنش تهیه کننده نون خ به دستمزد نجومی سعید آقاخانی
  • سعید آقاخانی دستمزد نجومی گرفته؟ | واکنش تهیه کننده نون خ | او در تیم نویسندگان، کارگردانی و بازیگری است و برای ...
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران