Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال نامه برخی از تولیدکنندگان لوازم خانگی مبنی بر درخواست اعمال ممنوعیت واردات لوازم خانگی خارجی در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی به مقامات ارشد نظام، دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران نیز نامه‌ای به محضر مقام معظم رهبری ارسال کرد. در پی برخی تغییر وتحولات در سیاست واردات لوزام خانگی، برخی از اظهارنظر‌ها در بازار نوعی دوقطبی را در این ساحت پدید آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو دیدگاهی که هر یک دیگری را متهم به لطمه زدن به تولید داخلی می‌کنند. گروه نخست که در برگیرنده قشری از تولیدکنندگان لوازم خانگی می‌شوند، گروه دوم را متهم به مونتاژ کاری می‌کنند و معتقدند که باید تولید داخل مورد حمایت قرار گیرد. در مقابل گروه دوم، گروه اول را به ایجاد انحصار در بازار داخلی متهم کرده و بر این نکته تاکید می‌کنند که ایجاد انحصار افت کیفی تولیدات داخلی را به همراه خواهد داشت.

در این راستا دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در نامه‌ای به محضر آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای مقام معظم رهبری نظرات و دیدگاه‌های این انجمن را خدمت ایشان ارسال کرده است. در این نامه به یک پیوست نیز اشاره شده، اما این پیوست منتشر نشده است، با این حال شواهد نشان دهنده آن است که در این پیوست چشم انداز صنعت لوازم خانگی ترسیم شده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: ممنوعیت واردات مقام معظم رهبری تولید نامه لوازم خانگی لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۵۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ علی حسن حیدری افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زارعی زمان کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو وانت پراید حامل بار مشکوک و طی عملیاتی آن رامتوقف کردند.

 او تصریح کرد: دربازرسی ازاین خودرو تعداد ۶۴ دستگاه سرخ کن خارجی فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به انتقال خودرو به پارکینگ گفت:در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و راننده به همراه کالای مکشوفه به مرجع قضائی تحویل شد.

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث ریشه کن شدن فساد است
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید