Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران با اعلام اینکه در سطح استان امسال، 2200 واحد مسکونی در حال اجراست، از صدور 93 هزار جلد سند برای واحد‌های فاقد سند روستایی و شهری کوچک، خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، آقای غلامرضا صالحی مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران، بخشی از اقدامات بنیاد را در خصوص احداث مسکن در شهر‌های کوچک، سنددار کردن واحد‌های روستایی و همچنین تهیه و اجرای طرح هادی، اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه استان تهران در مجموع 1034 روستا دارد که از این تعداد حدود 530 روستا بالای 20 خانوار جمیعت دارد، گفت: هم اکنون در سطح استان 2 هزار و 200 واحد مسکونی در دست احداث و اجراست که 700 واحد آن مربوط به طرح اقدام ملی مسکن است.
صالحی در خصوص تهیه و اجرای طرح هادی در سطح استان تهران نیز گفت: در بخش تهیه طرح هادی شاخص برخوداری استان 92 درصد است و تقریبا برای تمامی روستا‌های بالای 20 خانوار استان طرح هادی تهیه شده است. همچنین در بخش اجرای طرح هادی نیز برخوداری استان تهران از اجرای طرح هادی 72 درصد ثبت شده که نسبت به میانگین کشور که 54 درصد است استان تهران وضعیت مناسبی دارد.
وی اعتبارات سال‌جاری استان را برای تهیه، اجرا و بازنگری طرح هادی، 70 میلیارد تومان، برشمرد.
مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران اعلام کرد: بنیاد مسکن از ابتدای اجرای طرح سند دار کردن واحد‌های روستایی و شهر‌های کوچک تاکنون 93 هزار جلدسند صادر کرده است. همچنین در خصوص ارایه خدمات فنی و مهندسی در سال جاری 4684 فقره استعلام انجام شد که 2080 فقره آن، استعلام‌های صدور پروانه در شهر‌های زیر 25 هزار نفر جمعیت و روستا‌ها بود.
صالحی گفت: سهم استان تهران در اجرای طرح اقدام ملی مسکن 8 هزار واحد است که در برخی از مناطق زمین تامین نشده است. پروژه‌هایی که تاکنون برای آن‌ها زمین تامین شده است بخشی در دماوند و صفادشت است که در مرحله اجرا قرار دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مسکونی اجرای طرح هادی استان تهران بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۵۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است

استاندار قم با اشاره به اینکه ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است، گفت: براساس آخرین استعلامات، استان قم رتبه اول ساخت مسکن در کشور را به خود اختصاص داده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمحمد آقامیری شامگاه چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان، اظهار داشت: هماهنگی‌ها و مکاتبات لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت خواهد گرفت تا 3 هزار واحد مسکن برای محرومین ساخته شود. 

وی با بیان اینکه حدود 71 هزار واحد مسکونی در استان درحال ساخت است، عنوان کرد: 63 هزار واحد مسکن بر ما تکلیف شده بود، اما در حال حاضر این تعداد  را به حدود 71 هزار واحد افزایش داده‌ایم. 

استاندار قم ضمن انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های خصوصی نسبت به طرح نهضت ملی مسکن، گفت: گزارش‌های  عملکرد بانک‌هایی که اهتمامی به موضوع اجرای طرح نهضت ملی مسکن ندارند، آماده شده و در روزهای آینده به رئیس جمهور و بانک مرکزی ارائه خواهد شد تا در خصوص فعالیت آن‌ها در استان تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • عمران وآبادانی روستاهای استان در قالب طرح هادی
  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی در ناغان
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است