Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@10:55:38 GMT

تلاش یک نشریه برای ترویج فرهنگ صلح میان کودکان

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۵۸۵۳

تلاش یک نشریه برای ترویج فرهنگ صلح میان کودکان

«رسم صلح» به‌عنوان نشریه تخصصی با هدف ترویج فرهنگ صلح برای کودکان در جامعه منتشر می شود.

به گزارش ایسنا، نخستین شماره فصلنامه «رسمِ صلح» به صاحب‌امتیازی موسسه فرهنگی هنری رسم کودکی و مدیر مسئولی شهیده مهاجر منتشر شد. 

«رسم صلح» نشریه شورای گسترش فرهنگ صلح برای کودکان است که شورای کتاب کودک، کانون توسعه فرهنگی برای کودکان، موسسه پژوهشی کودکان دنیا، شبکه پویا، انجمن یاری کودکان کار و خیابان و موزه صلح تهران، موسسه مادران امروز، ایکوم ایران، انجمن پویش، کانون رشد خلاق کرج از اعضا آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین سردبیری این نشریه بر عهده رضا عبدی بوده و فرحناز عطاریان مدیر اجرایی، کسری عابدینی مدیر هنری، زینب احمدی ویراستار و دامون خانجانزاده طراح فونت صلح از دیگر اعضای نشریه هستند.

شماره نخست نشریه به معرفی مه‌لقا ملاح مادر محیط زیست ایران با عکسی از پرتره وی روی جلد و پرونده‌هایی درباره «محیط زیست و صلح» و «کرونا و صلح» پرداخته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۵۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در هفدهمین روز ماه شوال سال پنجم هجرت در جنگ خندق، اسوه جوانمردی و شجاعت، حضرت علی علیه السلام، نماد شرک و بت پرستی، عمر بن عبدود را به خاک مذلت نشاند و رضایت پرودگار را بر هوای نفس ارجح دانست.
 امام علی علیه السلام همواره مظهر بزرگی و جوانمردی بوده، هست و خواهد بود و نام مبارکش همیشه بر زبان پهلوانان جاری است.
پهلوانان گود معرفت در کنار پرورش جسم و تن، روح را نیز از ناملایمات و صفات رذیله می‌زدایند.
قریشی رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در اراک گفت: هر سال در روز هفدهم شوال زورخانه‌های استان مرکزی با برگزاری مراسم جشن و نوای گرم مرشد، فرصتی است برای ذکر مبارک «یا علی» تا با ترویج فرهنگ این ورزش کهن، بر تقدم پهلوانی بر قهرمانی تأکید شود.
فرهنگ پهلوانی همواره در بین ورزشکاران زورخانه‌ای ترویج می‌شود و پیشکسوتان این ورزش کهن آداب آن را به نوجوانان می‌آموزند و این راه همچنان ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • مشارکت در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • پناهیان: رسالت امروز هیئتی‌ها ترویج فرهنگ زندگی تعاونی است
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • ورزش باستانی ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان