Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@03:37:17 GMT

آغاز به کار آزمایشی فروشگاه شهروند همت

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۵۸۷۱

خبرگزاری آریا - چهل و چهارمین شعبه فروشگاه شهروند با نام "شهروند همت" در منطقه 22 تهران محله چیتگر، با حضور مدیرعامل شرکت شهروند و جمعی از معاونان و مدیران این شرکت به طور آزمایشی آغاز به کار کرد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، میرجلیل نگارنده مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در حاشیه افتتاح آزمایشی این فروشگاه با بیان اینکه فروشگاه همت (چیتگر)دومین شعبه شهروند در منطقه 22 است، اضافه کرد: با توجه به بافت شهری این منطقه از پایتخت و توسعه چشمگیر جمعیت لزوم توسعه شعب شهروند در این منطقه بااهمیت است، امیدواریم با افتتاح رسمی فروشگاه همت که جز نسل نوین شعب شهروند است شاهد رضایت بیشتر شهروندان پایتخت باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت شهروند با بیان اینکه شهروند همت دارای تنوع کالایی بالا و خدمات متنوع است، افزود: فروشگاه همت واقع در مجتمع‌ اداری تجاری تماس در محله چیتگر با بکارگیری مدرن‌ترین تجهیزات فروشگاهی و مساحتی بالغ بر 2500 متر مربع تجهیز و راه‌اندازی شده و بیش از 8 هزار و 500 بارکد کالایی را در خود گنجانده است، تلاش کردیم در این شعبه مجموعه‌ای از خدمات همچمون، قصابی، نانوایی و ارائه غذای آماده گرم را برای رفاه حال شهروندان فراهم کنیم.
نگارنده در ادامه افزود: امیدواریم با پایان آخرین مراحل تجهیز و آماده‌سازی فروشگاه طی روزهای آینده و با حضور مدیران ارشد شهری شاهد افتتاح رسمی چهل و چهارمین شعبه شهروند و دومین آن در منطقه 22 تهران باشیم، این شعبه به دلیل همجواری با مراکز تفریحی و خدماتی متعددی که در محله چیتگر واقع شده است، قطعا می‌تواند نقش موثری در تامین کالا و خدمات مورد نیاز شهروندان داشته باشد.
او درباره تدابیر شهروند برای حمایت از سبد خانوارها تاکید کرد: به طور کلی تامین کالا در شهروند به گونه‌ای است که قیمت تمام شده و به دنبال آن قیمت مصرف کننده مناسب‌تر باشد، کمااینکه در حال حاضر قیمت بسیاری از کالاهای اساسی در فروشگاه‌های شهروند نسبت به سطح بازار از قیمت مناسب‌تری برخوردار است.
نگارنده در ادامه گفت: شهروند با کم کردن حاشیه سود خود و مذاکره با تامین‌کننده‌ها در صدد است قیمت تمام شده محصولات را کاهش داده و در نهایت کالا و خدماتی با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار شهروندان قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت شهروند همچنین در خصوص توسعه شعب شهروند بیان کرد: در تلاش هستیم با بررسی و رعایت استانداردهای لازم توسعه نسل نوین شعب شهروند را در پایتخت و دیگر کلانشهرها عملیاتی کنیم همچنین شکل جدیدی از فروشگاه‌های شهروند در قالب فروشگاه اکسپرس و با مقیاس کوچک در حال آماده سازی است که روز گذشته دومین نمونه آن در وزارت راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید.
نگارنده افزود: طرح توسعه و راه‌اندازی این فروشگاه‌ها با هدف رونق فروش سازمانی و از طرفی ارائه خدمات به کارکنان شاغل در سازمان‌ها اجرایی شده است که با رایزنی‌های صورت گرفته به زودی شاهد افتتاح دیگر شعب آن در سایر سازمان‌ها و نهادهای کشور هستیم. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت شهروند شعب شهروند فروشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۵۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکور سراسری سال۱۴۰۳ در قم آغاز شد

 عباس حبیب زاده، نماینده سازمان سنجش در قم با اشاره به آغاز کنکور سراسری سال۱۴۰۳ گفت: ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب از استان در آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی شرکت می‌کنند که از این میان تعداد ۱۰ هزار و ۹۶۴ نفر داوطلب زن و ۶ هزار و ۵۵۰ نفر داوطلب مرد هستند.

وی ادامه داد: داوطلبین در روز‌های پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت در پنج گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان‌های خارجی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

حبیب زاده افزود: از استان قم در گروه آزمایشی ریاضی از مجموع ٢ هزار و ۱۶۷ داوطلب ۷۴۹ نفر خانم و یک‌هزار ۴۱۸ نفر آقا هستند.

نماینده سازمان سنجش در ادامه با اشاره به اینکه در گروه آزمایشی تجربی از مجموع ۷ هزار و ۶۰۹ داوطلب ۵ هزار و ۷۷ نفر خانم و ٢ هزار و ۵۳۲ نفر آقا هستند، بیان داشت: در گروه آزمایشی انسانی از مجموع پنج هزار و ۷۳۳ داوطلب سه هزار و ۶۹۷ نفر خانم و ۲ هزار و ۳۶ نفر آقا، در گروه آزمایشی هنر از مجموع ۸۳۲ داوطلب ۶۱۴ نفر خانم و ۲۱۸ نفر آقا و در نهایت در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی از مجموع یک‌هزار و ۱۷۳ داوطلب ۸۲۷ نفر خانم و ۳۴۶ نفر آقا در آزمون شرکت کردند.

وی همچنین در خصوص نوبت و تاریخ برگزاری آزمون سراسری اردیبهشت گفت: داوطلبان گروه ریاضی فیزیک و علوم انسانی از صبح امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت آزمون خود را آغاز کرده اند.

نماینده سازمان سنجش گفت: آزمون گروه آزمایشی هنر و زبان هم عصر پنجشنبه و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود.

حبیب‌ زاده گفت: علاوه بر دانشگاه قم، دانشگاه‌های مفید، آزاد اسلامی، شهاب دانش و فنی و حرفه‌ای نیز در گروه‌های آزمایشی مختلف در استان قم به عنوان حوزه امتحانی در آزمون سراسری اردیبهشت سال ۱۴۰۳ تعیین شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آغاز آزمون سراسری گروه آزمایشی علوم تجربی
  • آغاز رقابت ۹۲۷ نفر داوطلب کنکور در دلگان
  • آغاز آزمون سراسری هنر و زبان‌های خارجه
  • آغاز رقابت ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب در کنکور سراسری در قم
  • کنکور سراسری سال۱۴۰۳ در قم آغاز شد
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق
  • نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ آغاز شد
  • آغاز رقابت بیش از ۶۵۰ هزار داوطلب کنکور در اولین روز آزمون
  • آغاز آزمون سراسری علوم ریاضی و علوم انسانی
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳