Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@08:36:22 GMT

گلستان‌، قهرمان لیگ کبدی ایران شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۶۰۲۶

گلستان‌، قهرمان لیگ کبدی ایران شد

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار فینال این دوره از رقابت‌ها عصر امروز بین تیم‌های گلستان و خوزستان در سالن امام خمینی (ره) برگزار شد که تیم گلستان نیمه اول را با نتیجه ۲۵ بر هشت به سود خود پایان داد.

مشکی پوشان کبدی گلستان در نیمه دوم به نتیجه ۲۹ بر ۱۵ دست یافتند تا در مجموع با ثبت نتیجه ۵۴ بر ۲۳ به پیروزی دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های گلستان و خوزستان پیش از صعود به مرحله نیمه نهایی در جدول گروهی این رقابت‌ها در گروه الف قرار داشتند که در رقابت‌های آن مرحله گلستان با نتیجه ۵۴ بر ۱۹ خوزستان را شکست داده بود.

بعد از تیم‌های گلستان و خوزستان تیم‌های کرمانشاه و مرکزی مشترک در مکان سوم قرار گرفتند.

تیم‌های مرکزی و کرمانشاه در مرحله نیمه نهایی در برابر تیم‌های گلستان و خوزستان مغلوب شده بودند.

رقابت‌های کبدی قهرمانی مردان کشور در رده سنی بزرگسالان، با حضور ۲۷ تیم در ۲ منطقه برگزار شد که تیم‌های اول تا چهارم به همراه چهار تیم هرمزگان، گیلان، سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی به رقابت‌های پایانی که از روز شنبه در گلستان آغاز شده بود، راه یافتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لیگ کبدی استان گلستان تیم های گلستان و خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۶۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند

از جمع قهرمان های گذشته مسابقات جام حذفی ایران، 4 تیم دیگر هم در مرحله یک هشتم نهایی از دور رقابت ها خارج شدند.

به گزارش طرفداری، تیمهای پرسپولیس، ذوب آهن، سایپا و فجر شهید سپاسی قهرمانان ادوار گذشته مسابقات جام حذفی بودند که در این مرحله با شکست برابر تیمهای آلومینیوم، تراکتور، ملوان و گل گهر از دور رقابتهای جام حذفی کنار رفتند.

قبل از این هم تیمهای استقلال و فولاد و نساجی از جام حذفی خارج شده بودند و امروز تنها تیمهای سپاهان، تراکتور و ملوان تیمهایی هستند که در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی حضور دارند و سابقه قهرمانی در ادوار گذشته را دارند. سپاهان 4 بار، ملوان 3 بار و تراکتور 2 بار عنوان قهرمانی را در این مسابقات کسب کرده اند اما این بار تیمهای گل گهر سیرجان و مس رفسنجان هم در کنار تیمهایی مثل آلومینیوم اراک و هوادار از مدعیان کسب عنوان قهرمانی هستند.

استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی حذف شدند تا برای اولین بار بعد از 19 سال، تیمهای استقلال و پرسپولیس در جمع 8 تیم برتر جام حذفی غایب باشند. در 19 سال اخیر 4 بار پرسپولیس و 3 بار استقلال عنوان قهرمانی در مسابقات جام حذفی را به دست آورده اند. قطعا بدون استقلال و پرسپولیس، مسابقات جام حذفی ایران جذابیت های زیادی را از دست خواهد داد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می رود
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می‌رود
  • قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌ آف لیگ نخبگان می‌ رود