Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه کمیته امدادتهران، حسین زمانیان با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره هنری ویژه دانش آموزان تحت حمایت این نهاد، گفت: این جشنواره از روز گذشته ۱۸ مهرماه با حضور ۱۰ گروه در رشته تئاتر (۷ گروه دختران و ۳ گروه پسران) آغاز شده و امروز ۱۹ مهر ماه با حضور ۱۴ گروه سرود (۸ گروه دختران و ۶ گروه پسران) و اعضای هیأت داوران در رشته سرود ولایت در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریح جزئیات انتخاب گروه های شرکت کننده در رشته های تئاتر و سرود ولایت، افزود: با معرفی گروه های دانش آموزان در بخش هنری دبیران جشنواره از فعالیت های این گروه ها بازدید و به گروه های منتخب مجوز شرکت در پنجمین جشنواره هنری ارائه شد.

زمانیان با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، گفت: ایجاد محیطی با نشاط کشف استعدادهای برتر و کسب مهارت در راستای استعداد دانش آموزان تحت حمایت از اهداف برگزاری این جشنواره است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران ادامه داد: چهارشنبه ۲۱ مهرماه نیز اختتامیه این جشنواره برگزار خواهد شد و از گروه های منتخب تجلیل خواهد شد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران، خاطرنشان کرد: گروه های منتخب در رشته های تئاتر و سرود ولایت از آموزش های تکمیلی در رشته های کارگردانی و مربی سرود برخوردار خواهند شد.

برچسب‌ها شهر تهران اداره کل کمیته امداد استان تهران دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران اداره کل کمیته امداد استان تهران دانش آموزان شهر تهران اداره کل کمیته امداد استان تهران دانش آموزان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۶۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی

پارسائیان معاون فرهنگی و هنری سپاه الغدیر استان یزد گفت: اختتامیه دومین جشنواره سرود فجر بسیج یزد در بخش خواهران و برادران با موضوعات استکبارستیزی و مقابله با رژیم کودک کش صهیونیستی، ایران در مسیر پیشرفت و اقتدار، ایران زیبا و ایران قوی، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، فرهنگ بانوی ایرانی، افزایش جمعیت و فرزند آوری، مکتب شهید سلیمانی، فرهنگ بانوی ایرانی، امید افرینی و افزایش نشاط اجتماعی برگزار شد.

وی افزود: تعدا ۶۵ گروه در این جشنواره ثبت نام کرده بودند که ۲۵ گروه به مرحله نهایی راه یافتند که از این تعداد ۱۵ گروه برادران و ۱۰ گروه خواهران بودند.

پارسائیان ادامه داد: شروع فراخوان و مهلت ارسال آثار از اول بهمن ماه تا پایان اسفند ماه ۱۴۰۲ بود و بازبینی آثار از ۱۵ فروردین ماه تا ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ صورت گرفت.

سرهنگ پارسائیان یاداور شد: بخش نهایی جشنواره در تابستان ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و گروه‌های برتر جشنواره استانی به مرحله کشوری راه یافتند.
 
ترویج روحیه و معارف انقلابی با زبان هنر و زمینه سازی برای ظهور و بروز استعداد‌ها هم از اهداف برپایی این جشنواره به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در میبد
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»