Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولیویه ژیرو معتقد است که پس از خداحافظی لوریس از تیم ملی فرانسه، مایک منیان تبدیل به شماره یک آن ها خواهد شد.

اولیویه ژیرو، مهاجم 35 ساله و فرانسوی میلان در مصاحبه جدید خود با شبکه رسمی سری آ به تعریف و تمجید از هم تیمی خود، زلاتان ابراهیموویچ پرداخته و در مورد حضور در میلان صحبت کرده است. به گزارش طرفداری، اولیویه ژیرو در این مصاحبه گفت:

بسیار مفتخرم که برای میلان و در سری آ بازی می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سری آ لیگی است که وقتی بچه بودم آن را تماشا می کردم. من همچنین بسیار مفتخرم چون فوتبالیست مورد علاقه من در زمانی که نوجوان بودم، آندری شوچنکو [ستاره سابق میلان] بود. من خوش شانسم که همانند او، فرصت بازی و گلزنی در این باشگاه را دارم. ما فوتبال را برای این احساسات بازی و این احساسات را به هواداران منتقل می کنیم و به همین دلیل است که بی صبرانه در انتظار این هستم که تمام توانم را برای تیم و هواداران میلان بگذارم.

هر دو مادربزرگ من ایتالیایی بودند و من به اصالت خود افتخار می کنم. من ایتالیایی را در مدرسه آموختم. من عاشق این کشور و البته غذاهای آن هستم. آن ها کمی از غذاهای فرانسوی عقب هستند اما هنوز هم خوب است. من بی صبرانه در انتظار این هستم که زبان ایتالیایی را بهتر بیاموزم و این شهر را بهتر بشناسم و با خانواده ام در آن گشت بزنم.

ژیرو به همراه مایک منیان، هم تیمی اش در تیم ملی فرانسه و فیکایو توموری، هم تیمی سابقش در چلسی به میلان آمد. او در این مورد می گوید:

وقتی در آستانه عقد قرارداد با میلان بودم، با منیان صحبت کردم. فکر می کنم که وقتی هوگو لوریس از تیم ملی خداحافظی کند، منیان تبدیل به شماره 1 تیم ملی فرانسه می شود. او بسیار با استعداد است. من با توموری نیز صحبت کردم که به من گفت آن ها منتظر من هستند تا برای فتح اسکورتو تلاش کنیم. من نمی خواهم فشار زیادی روی خودمان بگذارم اما ما می خواهیم برای جایگاه نخست در جدول رده بندی بجنگیم.

اولیویه ژیرو در ادامه در مورد ابراهیموویچ گفت:

من چندین بار مقابل زلاتان بازی کرده ام. او در 40 سالگی هنوز بازی می کند و این بدان معناست که او یک حرفه ای استثنائی است. او مراقب خودش و بدنش است و من نیز سعی می کنم همین کار را کنم تا بتوانم تا زمانی که بدنم اجازه می دهد، از فوتبال لذت ببرم. فکر می کنم که زلاتان یک الگوی فوق العاده برای جوانان و یکی از بهترین مهاجمان در سری آ است. بی صبرانه منتظر بازی در کنار او و لذت بردن از حضورش در تمرینات هستم. من فکر می کنم که ما اوقات خوشی را با هم خواهیم داشت و می خواهیم با میلان چیزی ببریم. با زلاتان، این موضوع آسان تر خواهد بود.

این مهاجم فرانسوی در پایان در مورد اولین دیدار خود با پیولی گفت:

وقتی برای اولین بار با سرمربی پیولی صحبت کردم، همه چیز ساده و طبیعی بود. ما مکالمه بسیار رک و مشخصی داشتیم و من طرز فکر او در مورد فوتبال را دوست دارم. من سال گذشته میلان را دنبال می کردم و آن ها به لطف کار پیولی، فصل فوق العاده ای داشتند.

 

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری! / اینجا انسانیت فریاد می زند! برترین های قرن با مسعود اقبالی: دایی و خداداد بهترین زوج تاریخ بودند AFC مانع هجوم سعودی‌ ها برای تماشای بازی با پرسپولیس شد رییس جمهور برزیل را به علت واکسینه نشدن به استادیوم راه ندادند لیونل مسی بهترین گلزن تاریخ آمریکای جنوبی شد انتقاد تند کورتوا از یوفا: فقط به فکر پر کردن جیب تان هستید!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اولیویه ژیرو تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۶۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر بین تیم های استقلال و ذوب آهن از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه به قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید. مجید علیاری(۶) برای ذوب آهن گل زد. ماشاریپوف (۶۴) و بلانکو(۴+۹۰) برای استقلال گل زدند.

محمد ربیعی بعد از این بازی در نشست خبری گفت: به تیم استقلال و هوادارانش تبریک می گویم و به بازیکنان خودم خدا قوت می گویم. بازی با کیفیتی بود و کسانی که بازی را دیدند ضرر نکردند از دیدن آن.

وی ادامه داد: طبق استراتژی و برنامه ریزی مان بازی کردیم و نیمه اول آن طور که ما خواستیم جلو رفت. استقلال با استفاده از بازی مستقیم سعی در زدن گل داشت که ما برنامه های آن را کم اثر کردیم. در نیمه دوم 15 دقیقه ابتدایی را از دست دادیم. با وجود این که تاکیدی که به بازیکنان کرده بودم عقب نشینی نکنند اما این اتفاق رخ داد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: دو سه موقعیت خوب داشتیم تا به گل برسیم اما استقلال دو گل فوق العاده زد که کیفیت دو بازیکن خارجی این تیم را نشان داد. اتفاق فوتبالی رخ داد و استقلال برنده شد. این همه بضاعت ذوب آهن است و تلاش کردیم خوب بازی کنیم.

محمد ربیعی با بیان این که در نیم فصل دوم خرید بازیکنان با کیفیت سخت است گفت: ما از همه ظرفیت مان برای این دیدار استفاده کردیم اما واقعیت این است که بازیکنانی را از دست دادیم اما نتوانستیم بازیکنان باکیفیتی به خدمت بگیریم. تصور می کنم که هیچی تیمی مثل ذوب آهن نتوانست استقلال را در خانه اش تحت فشار قرار دهد.

وی در مورد این که نتوانسته است تاکنون استقلال را شکست دهد گفت: من با تیم هایی که داشته ام و بضاعتی که آن تیم ها داشته اند تلاش کرده ام فوتبال خوبی را ارایه کنیم. تلاش ما این است که ذوب آهن را نسبت به نیم فصل اول بهتر کنیم. ما دو سه بازیکن تاثیرگذار را از دست دادیم. شاید این عملکرد زیبنده کار من نبوده است و خودم هم راضی نیستم اما فوتبالی که الان بازی می کنیم کیفیت آن بهتر از نیم فصل اول است.

کد خبر 6098809

دیگر خبرها

  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • بهترین‌ عملکرد اولیویه ژیرو در گلزنی در مسابقات لیگ از فصل ۲۰۱۵/۱۶
  • مک کنی: می‌خواهم با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شوم؛ هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • پاداش فوق‌العاده برای نساجی پیش از بازی با پرسپولیس
  • خلاصه بازی میلان 3-3 جنوا (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • گل ژیرو به جنوا (میلان 3-2 جنوا)
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده