Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نگارنده گزارش سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره دیدار تیم ملی ایران مقابل تیم ملی کره جنوبی معتقد است شاگردان اسکوچیچ در ورزشگاه خالی از تماشاگر هم ترسی ندارند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درباره دیدار تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی نوشت:

کره جنوبی تاکنون هفت بار به تهران آمده که دو تساوی در سال‌های ۱۹۷۷ و ۲۰۰۹، بهترین نتایج برای این تیم به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کره که از لحاظ تاریخی یکی از غول‌های آسیاست، در سه بازی قبلی‌اش در ورزشگاه مشهور آزادی با نتیجه یک بر صفر مغلوب شده است.

همچنین در شش مسابقه برگزارشده میان دو تیم در این ۱۰ سال، کره جنوبی در شکست ایران ناتوان بوده است. حالا با سلاح‌های هجومی مانند سون هیونگ‌مین و هوانگ هی‌چان، بنتو و دستیارانش امیدوارند میهمانی آنها در پایتخت ایران در سال ۲۰۲۱ به ناکامی چند دهه آنها خاتمه دهد، اما رقیبی آماده و پُرستاره در پیش دارند. ایران با دو مهاجم ویرانگر خود یعنی سردار آزمون و مهدی طارمی و کسب ۱۰ پیروزی از زمان حضور اسکوچیچ، حتی اگر ورزشگاه آزادی خالی بماند هم ترسی ندارد.

کسب سه پیروزی از سه دیدار و بسته نگه داشتن دروازه خود در دور پایانی انتخابی جام جهانی، قدرت تیم ملی را در جلو و عقب زمین برجسته می‌کند. این آمار همچنین روند قابل توجه دریافت تنها هفت گل در ۲۵ بازی اخیر انتخابی جام جهانی را برای تیم ملی ایران تداوم بخشیده است. پیروزی پنجشنبه مقابل امارات هم حاکی از قدرت دوگانه تیم اسکوچیچ بود. کیفیت و درک متقابل طارمی و آزمون، تنها گل ایران را ساخت و امارات که از مهاجمی باکیفیت چون علی مبخوت بهره می‌برد، یک شوت در چارچوب هم نداشت.

شکست کره جنوبی، ایران را در آستانه صعود زودهنگام به جام جهانی قرار می‌دهد و مسیر این تیم را برای سومین صعود متوالی به این مسابقات هموارتر می‌کند. تساوی یا شکست هم شاگردان اسکوچیچ را در راهیابی به جام جهانی منحرف نمی‌کند.

تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی از ساعت ۱۷ روز ۲۰ مهر، در هفته چهارم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در ورزشگاه آزادی، مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم ملی ایران تیم ملی کره جنوبی ورزشگاه آزادی انتخابی جام جهانی انتخابی جام جهانی تیم ملی ایران تیم ملی کره جنوبی کنفدراسیون فوتبال آسیا ورزشگاه آزادی ملی ایران کره جنوبی جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۶۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لیونل مسی را هرگز با این تیپ خاص ندیده‌اید

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 رقابت‌های پلی آف لیگ لیگ بسکتبال NBA امروز در حالی پیگیری شد که میامی هیت در روزی که مسی تماشاگر ویژه بازی بود، مقابل بوستون سلتیکس ۱۰۲ بر ۸۸ نتیجه را واگذار کرد.

لیونل مسی به همراه سوارز، بوسکتس و آلبا بازیکنان اینترمیامی آمریکا تماشاگر این بازی بودند.

منبع: فارس

tags # لیونل مسی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • پس لرزه قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چین /علیرضا بیگی: هیچ ترسی وجود ندارد و هرکسی هرجا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند
  • توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست
  • تنها تصاویر باقی مانده از مارک تواین / رشد جمعیت جهان در گذر تاریخ / هند جنوبی از نمای نزدیک / فضای شخصی چیست و چه میزان است؟ / دفاتر باز، گزینه مبالغه شده / بنزین زدن سریع‌تر است یا شارژ برقی؟
  • (ویدئو) لیونل مسی را هرگز با این تیپ خاص ندیده‌اید
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • چگینی: حیف که بازی بدون تماشاگر است
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • ایران آقای فوتسال آسیا است/ جوان‌ها سنگ تمام گذاشتند