Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@00:19:54 GMT

خط پروازی کیش - نوشهر فعال شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۶۲۳۲

خط پروازی کیش - نوشهر فعال شد

به گزارش ایرنا ، هواپیمای فوکر ۱۰۰ متعلق به شرکت هواپیمایی کیش ایر ساعت ۱۱ روز دوشنبه با ۴۰ مسافر در فرودگاه نوشهر به زمین نشست و پس از پذیرش ۹۲ مسافر فرودگاه این شهر را به مقصد کیش ترک کرد که پس از ۲ ساعت طی مسیر، حوالی ساعت ۱۴ در فرودگاه کیش به زمین نشست.

مدیرکل شرکت فرودگاه های مازندران گفت: برقراری این خط پروازی با توجه به برخورداری غرب مازندران از ظرفیت ها و جاذبه های بسیار خوب حوزه گردشگری، تاریخی، کشاورزی و نیز صنعتی اهمیت زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امیدواریم از این پس شاهد حضور بیشتر مسافران و گردشگران بویژه از کشورهای حاشیه حلیج فارس به این منطقه باشیم.

سعدالله وطن خواه افزود: اگرچه خط پروازی کیش - رامسر هم ۲۳ شهریورماه امسال راه اندازی شد و دو روز در هفته فعال است، اما در نوشهر این خط پروازی با نگاه جذب مسافران و گردشگران از کشور عمان به واسطه پرواز عمان - کیش - نوشهر راه اندازی شده است. یعنی مسافران عمانی وقتی از کشورشان راهی فرودگاه کیش شدند بلافاصله با یک پرواز دیگر می توانند به نوشهر سفر کنند.

این مسئول اضافه کرد: غرب مازندران به خاطر برخورداری از تراکم جمعیتی بالا و سکونت دائم و غیر دائم مردم از دیگر استان ها در این منطقه ظرفیت بالایی برای برقراری خطوط هوایی داخلی دارد. بنابراین جای امیدواری است که این پرواز ماندگار بماند و زمینگیر نشود. البته نقش برخی از مسئولان بویژه فرمانداران، شهرداران و دیگر فعالان گردشگری هم در ماندگاری این زیرساخت و اطلاع رسانی آن به مسافران و گردشگران بسیار مهم است.

فرودگاه نوشهر اکنون با پروازهای هفتگی رفت و برگشت نوشهر- تهران، نوشهر - کیش و نوشهر - مشهد فعال است. با این پرواز سومین مسیر پروازی مازندران به کیش نیز راه اندازی شد. در حال حاضر خط پروازی کیش - ساری و کیش رامسر نیز فعال است.

سه فرودگاه در مازندران فعال هستند که قدیمی ترین آن ها فرودگاه نوشهر است. این شهرستان با جمعیت دائمی حدود ۱۴۰ هزار نفری و ۱۳۰ نقطه روستایی و ۲ نقطه شهری در غرب مازندران یکی از مسافرخیزترین مناطق شمال کشور است.

برچسب‌ها نوشهر کیش پرواز مازندران پروندهٔ خبری رویداد بین‌المللی ساری ۲۰۲۲، دروازه توسعه گردشگری مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوشهر کیش پرواز نوشهر کیش پرواز مازندران خط پروازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۶۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان

به گزارش صدای ایران به نقل از تسنیم،روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان: پرواز تهران - زاهدان - مشهد ساعت ۱۹:۰۵ امشب بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد و برق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • پرواز پاراگلایدرها بر فراز ساحل بندرعباس
  • تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • نگاهی به پردرآمدترین مسیرهای پروازی جهان+ اینفوگرافی
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه