Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنگر می گوید ایران باید برابر کره بدون اشتباه بازی کند.

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که حتی با شکست دادن کره جنوبی در تهران هم نباید از قطعی شدن صعود به جام جهانی صحبت کرد. 

به گزارش طرفداری، محسن بنگر در گفت‌وگو با تستیم، در ارتباط با پیروزی تیم ملی برابر امارات گفت:

امارات در این بازی سعی داشت نقاط قوت تیم ملی را از کار بیندازد و حریف آسانی برای ایران نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئله مهم این بود که تیم ما از این بازی بیرون از خانه 3 امتیاز را بگیرد که خوشبختانه این اتفاق رخ داد. الان دیگر نمی‌توان انتظار داشت که تیم ملی در هر بازی با گل‌های زیاد برنده شود چون تیم‌های حریف هم بیکار نمی‌نشینند و تلاش می‌کنند برابر ایران بهترین عملکرد را داشته باشند.

وی در ارتباط با بازی فردای تیم ملی مقابل کره جنوبی عنوان کرد:

هر دو تیم از چند دهه پیش رقابت نزدیک و حساسی در تورنمنت‌های مختلف داشته‌اند و جزو قدرت‌های برتر آسیا محسوب می‌شوند. در این بازی میزبان هستیم و این مسئله می‌تواند کفه ترازو را به سمت ایران سنگین‌تر کند. باید مقابل کره بدون اشتباه بازی کنیم و از خلاقیت بازیکنان خودمان به بهترین شکل بهره ببریم.

بنگر افزود:

در فاز تهاجمی با حضور بازیکنانی مثل طارمی و سردار آزمون می‌توانیم تیمی مثل کره جنوبی را شکست دهیم و دیگر نفرات تیم ملی هم واقعا در سطح بالایی قرار دارند.

وی گفت:

با این نفرات باید به جام جهانی صعود کنیم ولی مهم این است که بازی به بازی جلو برویم و امتیازها را کسب کنیم. حتی با شکست کره جنوبی نیز نباید از قطعی شدن صعود حرف بزنیم و مهم این است که مسیر خوب خودمان را ادامه دهیم.

بنگر با اشاره به نقش دراگان اسکوچیچ و عملکرد او در بازی‌های گذشته اظهار داشت:

اسکوچیچ به تیم ملی آرامش داده و نمی‌توان نقش او را نادیده گرفت. نتایجی که با این مربی کسب کردیم همه چیز را نشان می‌دهد.

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری! / اینجا انسانیت فریاد می زند! برترین های قرن با مسعود اقبالی: دایی و خداداد بهترین زوج تاریخ بودند AFC مانع هجوم سعودی‌ ها برای تماشای بازی با پرسپولیس شد رییس جمهور برزیل را به علت واکسینه نشدن به استادیوم راه ندادند لیونل مسی بهترین گلزن تاریخ آمریکای جنوبی شد انتقاد تند کورتوا از یوفا: فقط به فکر پر کردن جیب تان هستید!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کره جنوبی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۶۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازماندن پورحسینی از صعود به فینال تپانچه جهانی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در جریان مسابقات تیراندازی جام جهانی در باکوی آذربایجان سجاد پورحسینی در تپانچه ۱۰ متر مردان، با امتیاز ۵۷۵.۱۹ در رده سی و سوم ایستاد و از صعود به فینال باز ماند.

همچنین در میکس تپانچه نیز تیم ایران با ترکیب گلنوش سبقت‌اللهی و سجاد پورحسینی با رکورد ۵۶۶ در رده بیست و چهارم ایستاد و از صعود به فینال بازماند.

از ساعتی دیگر هانیه رستمیان و گلنوش سبقت‌اللهی در مرحله مقدماتی تپانچه ۱۰ متر در خط آتش قرار می‌گیرند.

مسابقات تیراندازی جام جهانی از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در سه رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی به میزبانی باکو آذربایجان انجام می‌شود. ایران در این مسابقات تنها در بخش تفنگ و تپانچه نماینده دارد.

امتیاز مسابقات جام جهانی در رنکینگ المپیکی تیراندازان تاثیرگذار است.

دیگر خبرها

  • اطمینان امباپه: به فینال چمپیونزلیگ صعود می‌کنیم
  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • میشل: شکست دادن بارسا جشن گرفتن دارد
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست
  • بهترین زمان برای مسواک زدن / چند بار در روز مسواک بزنیم؟
  • صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان
  • تنیس روی میز کانتندر فیلیپین؛ فرجی و نشاطی از صعود بازماندند
  • بازماندن پورحسینی از صعود به فینال تپانچه جهانی
  • معرفی تیم‌های جام جهانی فوتسال/ تیم ملی ایران درمیان غول های دنیا