Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه طی پیام تبریکی به مناسبت هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یکی از ستون‌های استوار امنیت و مظهر اقتدار و نظم و امنیت در عرصه داخلی است. خبرگزاری میزان - حسین امیر عبداللهیان، به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیام تبریکی را صادر کرد.     بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری
فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یکی از ستون‌های استوار امنیت و مظهر اقتدار و نظم و امنیت در عرصه داخلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهم نتیجه ایثار و فداکاری و خدمت گزاری خالصانه همراه با هوشمندی، اقتدار، کارآمدی و توانمندی فرماندهی و نیرو‌های فداکار و شجاع و فرزندان ملت و کشور عزیزمان در نیروی انتظامی است. ثمره فداکاری نیرو‌های انتظامی و نظامی و امنیتی انسجام ملی، وحدت و همدلی با عموم مردم و اعتماد و مشارکت شهروندان شریف و نجیب کشورمان در تأمین نظم و امنیت جامعه است که مولفه مهمی در تبلور اقتدار خارجی و سرمایه گران بهایی برای خدمتگزاران نظام و ملت ایران اسلامی در عرصه تعاملات خارجی و پیگیری سیاست و روابط خارجی عزتمندانه و مقتدرانه است.

وزارت امور خارجه همواره در تعامل و همکاری نزدیک و هم افزا با نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در راستای تقویت و توسعه تعاملات ایران اسلامی در عرصه همکاری‌های انتظامی و امنیتی با کشور‌های جهان به خصوص در حوزه همسایگان از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

اینجانب هفته نیروی انتظامی را به فرماندهی عزیز و تمامی پرسنل و کارکنان فداکار و خانواده صبور و شریف و آنان که با ایثار و جانفشانی همواره موجب تحقق امنیت و آرامش در جامعه و مایه سربلندی و افتخار نظام و دولت و ملت عزیز ایران اسلامی در عرصه داخلی و خارجی هستند و خالصانه و صادقانه در تحقق امنیت و آرامش مردم و حراست از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مجاهدت می‌نمایند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و به روح ملکوتی همه شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و مدافعان حرم به ویژه شهدای عزیز نیروی انتظامی سربازان نظم و امنیت کشور درود می‌فرستم.   بیشتر بخوانید: خطیب‌زاده برگزاری موفقیت آمیز انتخابات پارلمانی عراق را تبریک گفت

 

انتهای پیام/

برچسب ها: وزیر امورخارجه نیروی انتظامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزیر امورخارجه نیروی انتظامی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران عرصه داخلی نظم و امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۶۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | شوک بزرگ به اسرائیل؛ اولین تصاویر از واژگون شدن خودروی وزیر امنیت داخلی!

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899902

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • ببینید | شوک بزرگ به اسرائیل؛ اولین تصاویر از واژگون شدن خودروی وزیر امنیت داخلی!
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد
  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان