Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار بوشهر جایگاه شهرداری‌ها و شوراهای شهر را بسیار مهم دانست و گفت: شهرداران استان بوشهر از بروز تخلف و اختلاف پیشگیری و جلوگیری کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌زاده شامگاه دوشنبه در جمع شهرداران استان بوشهر با اشاره به اینکه شهرداران جایگاه مهمی در بین مردم جامعه دارند اظهار داشت: اختلاف بین شهرداری و شوراهای شهرها سبب بی‌اعتمادی مردم نسبت به عملکرد مدیران و شهرداران می‌شود از این نظر باید تعامل و همدلی بین شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهرها تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خدمت مدیران به مردم را لطف و عنایت خداوند متعال دانست و تصریح کرد: باید شهرداران و اعضا شوراهای اسلامی قدردان لطف خداوند و سپاسگزاری از اعتماد مردم باشند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در دوره‌های گذشته شاهد آسیب‌هایی در شوراهای شهر و شهرداری‌های استان بودیم گفت: تلاش شود این آسیب‌ها تکرار نشود و به‌شدت مراقبت شود و اگر تکرار شود برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

محمدی‌زاده باتأکید بر جلوگیری از اختلاف در شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهرها تصریح کرد: شهرداران استان بوشهر از بروز تخلف، اختلاف و انحراف پیشگیری و جلوگیری کنند تا سیستم دچار بحران و مشکل نشود.

وی از برگزاری دوره آموزشی ویژه شهرداران استان بوشهر خبر داد و تأکید کرد: تلاش شود ترکیب شهرداری‌های استان بوشهر هر چه سریع‌تر تکمیل شود تا کار و برنامه مردم معطل نشود.

29 شهردار منتخب مراکز استان‌‌ها چه‌کسانی هستند؟ + جدول گرایش سیاسی و تعداد آراشهردار بوشهر انتخاب شدشهردار بوشهر با رای اعضای شورای شهر انتخاب شد

استاندار بوشهر با بیان اینکه باید تا یک هفته دیگر شهرداران شهرهای استان بوشهر انتخاب و معرفی شوند خاطر نشان کرد: برنامه آموزشی ویژه شهرداران تدوین شده تا بر اساس ضوابط قانونی و رعایت اخلاق اسلامی فعالیت کنند.

محمدی‌زاده بروز خلاف و تخلف بزرگ در فعالیت‌ها را ناشی از تخلف‌های جزئی دانست و بیان کرد: در صورت بروز تخلف در شهرداری‌ها آحاد مردم آن را به حاکمیت و حکومت نظام وابسته می‌کنند که جبران‌ناپذیر است از این نظر باید ضمن مراقبت‌های لازم باید پیشگیری‌ها همه جانبه در بروز تخلف و اختلاف انجام شود.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداران استان بوشهر شهرداری ها بروز تخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۶۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند

فرماندار شهرستان میرآباد گفت: شوراهای شهر نباید تنها شورای شهرداری باشند بلکه باید در تمام جنبه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی فعال باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسین خضری، امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در آئین تجلیل از شوراهای اسلامی شهر میرآباد اظهار کرد: خدمت کردن با عشق، اخلاص و بدون منت به مردم سرلوحه همه کارهای شوراها و مسئولان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در هیچ کجای دنیا، مردمانی نظیر مردم این شهرستان وجود ندارد و لایق و شایسته بهترین خدمات هستند، افزود: خدمت کردن با عشق، اخلاص و بدون منت به مردم سرلوحه همه کارهای شوراها و مسئولان قرار گیرد.

فرماندار شهرستان میرآباد با اشاره به اینکه تأسیس نهاد مردمی شوراها یکی از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی است تا مردم در فرآیند اداره امور جامعه نقش و مشارکت بیشتری داشته باشند، گفت: شوراهای اسلامی به عنوان نهادی برآمده از رأی مستقیم مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

خضری با تاکید به تعامل و مشارکت آگاهانه شوراهای اسلامی شهر و روستا با مسئولان اجرایی در شهرستان در جهت تحقق سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم و گره‌گشائی از مشکلات مردم ادامه داد: تعامل سازنده به یقین راه‌گشا و بنیادین خواهد بود و می‌تواند زمینه را برای توسعه و پیشرفت شهرستان فراهم کند.

وی با تقدیر از اقدامات انجام شده در این دوره شورا نظیر آغاز احداث کمربندی، روکش آسفالت خیابان امام، ساماندهی پارک راهیان نور، زیباسازی شهر و نصب دوربین‌های پایشی گفت: امیدواریم در زمان باقیمانده کارهای نیمه‌تمام به اتمام برسد و پروژه‌های دیگری که ضروری است، شروع شود.

خضری خاطرنشان کرد: از اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاها می‌خواهیم که نسبت به نقش نظارتی خود به عنوان وظیفه اصلی اهتمام جدی داشته باشند و شوراهای شهر نباید تنها شورای شهرداری باشند، بلکه باید در تمام جنبه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی فعال باشند.

کد خبر 749039

دیگر خبرها

  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • لزوم حمایت شوراها از شهرداران/ نفوذ از بیرون سبب ایحاد اختلاف در شورا می‌شود
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • ۱۴۶۰ نفر عضو شوراهای شهر و روستای استان بوشهر هستند
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر