Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال سپاهان و راهیاب ملل مریوان با غلبه بر حریفان خود نخستین پیروزی در تورنمنت چهار جانبه یاد بود شهید علی لندی نوجوان فداکار را به دست آوردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز دو شنبه _۱۹ شهریور ماه_ مسابقات چهارجانبه والیبال یادبود شهید علی لندی نوجوان فداکار از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شش‌هزارنفری ۲۵ آبان اصفهان با رقابت شهداب یزد و راهیاب ملل مریوان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ست اول را تیم راهیاب ملل مریوان با نتیجه ۲۹ بر ۲۷ به شود خود کسب کرد، ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ و ست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ با برتری تیم راهیاب ملل مریوان همراه بود و در نتیجه راهیاب ملل مریوان با نتیجه سه بر صفر شهداب را شکست داد.

دومین دیدار این تورنمنت از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه بین تیم سپاهان و مس رفسنجان برگزار شد که ست اول را سپاهان با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد، ست دوم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به نفع سپاهان تمام شد، ست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ با پیروزی سپاهان به پایان رسید و در نهایت این تیم با نتیجه سه بر صفر مس رفسنجان را شکست داد.

کد خبر 528189

منبع: ایمنا

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال والیبال ایران لیگ برتر والیبال تیم والیبال سپاهان سپاهان تیم والیبال سپاهان اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق راهیاب ملل مریوان نتیجه ۲۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۶۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، سیدمیلاد تقوی ریاست محترم فدراسیون والیبال ایران به همراه وحید مرادی نایب رئیس و همچنین مهدی اسلامی خزانه دار فدراسیون والیبال صبح امروز با استقبال امیر شرافت مدیرعامل  باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد و همچنین مسئولین اداره کل ورزش جوانان استان وارد شهر یزد شدند.

از برنامه های سفر یک روزه رئیس و اعضای فدراسیون والیبال به شهر یزد می توان به بررسی شرایط و امکانات باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد برای میزبانی یزد در بیست و چهارمین دوره رقابت های جام باشگاهی آسیا به میزبانی شهر تاریخی یزد و باشگاه شهداب اشاره کرد.

گزارش تکمیلی از بازدید های امروز رئیس فدراسیون در خبر های بعدی به اطلاع شما مخاطبان خواهد رسید. با این همه به نظر می‌رسد که شهر یزد شانس اول و اصلی کسب میزبانی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند