Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مراد محمودی معاون نظارت بر بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: عملیات اجرایی ۷ مجتمع آبرسانی روستایی در استان در حال انجام است.

او افزود: تامین آب شرب جامعه روستایی استان از ۲۴۳ منبع تامین می‌شود که شامل ۱۶۸ حلقه چاه، ۵۸ دهنه چشمه، ۷ رشته قنات و ۱۰ مورد برداشت از آب‌های سطحی هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

افتتاح پنج مجتمع آبرسانی در اردل تا پایان امسال

محمودی اضافه کرد: افتخار سقایی ۸۷.۸۷ درصد از روستائیان شریف هم استانی در ۶۳۲ روستای استان چهارمحال و بختیاری بر عهده این شرکت است.

او ادامه داد: آب استحصال شده از منابع ذکر شده با هزار و ۸۴۷ کیلومتر خط انتقال به ۴۳۰ مخزن ذخیره با حجم ۹۶ هزار و ۳۵۰ متر مکعب منتقل و ذخیره می‌شود تا پس از گندزدایی در راستای تامین آب سالم مردمان ساکن در مناطق روستایی استان از طریق سه هزار و ۴۳۲ کیلومتر شبکه توزیع در دسترس قرار گیرد.

محمودی گفت: آبرسانی سیار به ۱۰۰ روستا که به صورت روزانه در حال افزایش هستند لزوم مدیریت مصرف و صرفه جویی در مصرف این ماده بدون جایگزین را بیش از پیش نموده که امیدواریم با همراهی مردم هم، چون گذشته نتیجه بخش باشد.

او از اصلاح ۴۰ کیلومتر از شبکه فرسوده آب در جهت جلوگیری از هدر رفت آب، حفر و تجهیز ۲۵ حلقه چاه و اجرای ۹ کیلومتر خط انتقال جهت تامین آب آشامیدنی روستائیان خبر داد.

محمودی در پایان گفت: با اعتبار مصوب ۲۶۵ میلیارد تومانی شامل ۳۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی ۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات استانی و ۱۸۵ میلیارد تومان از اعتبارات محرومیت زدایی در حال اجرای ۷ مجتمع آبرسانی روستایی و ۱۹ پروژه تامین آب تک روستایی هستیم که امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات بتوانیم پروژه‌های مذکور را به سر انجام برسانیم.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و فاضلاب مجتمع آبرسانی روستایی مجتمع آبرسانی تامین آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۶۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد

سید مهدی فرحی شامگاه یکشنبه در حاشیه بازدید از غرفه چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در جمع خبرنگاران گفت: میزان صادرات غیرنفتی برنامه‌ریزی شده برای سال‌جاری با ۲۳ درصد رشد نسبت به سال گذشته ۶۰ میلیارد دلار پیش‌بینی شده است.

وی اظهار داشت: این برنامه پیش‌بینی شده در بحث صادرات غیرنفتی جز با مشارکت همه استان‌های کشور محقق نمی‌شود.

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی برضرورت ارتقای بهره‌وری، تعریف برنامه‌های راهبردی، حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملی از جمله تامین مواد اولیه، زیرساخت‌ها و مشارکت‌های مردمی برای تحقق برنامه صادرات غیرنفتی در کشور تاکید کرد.

وی در خصوص اهمیت زنجیره ارزش محصولات گفت: چهارمحال و بختیاری از جمله استان‌های پیشتاز و نمونه در عرصه تعریف و معرفی زنجیره ارزش به شمار می‌رود.

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی اضافه کرد: با تعریف و شناسایی زنجیره‌های ارزش‌ساز در استان‌ها و تبدیل آن‌ها به ارزش اجرایی و معرفی مدیران راهبر باید بهره‌وری را چند برابر کرد.

فرحی یادآور شد: تعریف زنجیره‌های ارزش در استان‌ها موجب ارتقای بهره‌وری، صادرات، تولید، اشتغال‌زایی و نوآوری در استان می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره
  • امام تعمیرات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد
  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • تامین زیرساخت‌های صادراتی مهمترین حلقه زنجیره ارزش
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری