Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@09:27:03 GMT

بررسی بیش از ۱۰۰۰ شکایت از دستگاه‌های اجرایی لرستان

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۶۹۸۴

بررسی بیش از ۱۰۰۰ شکایت از دستگاه‌های اجرایی لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، سعید رازانی شامگاه دوشنبه در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه لرستان با عام توصیف کردن نظارت سازمان بازرسی گفت: سازمان بازرسی سالانه به طرق مختلف بر عملکرد بیش از ۱۰۰ دستگاه اجرایی نظارت می‌کند.

وی با بیان اینکه عمده بازرسی‌ها محرمانه است اضافه کرد: بیشتر نظارت‌ها و بازرسی‌ها الکترونیکی است و از گزارشات مردمی به بهترین شکل ممکن استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بازرسی لرستان افزود: پارسال بیش از هزار شکایت را بررسی کردیم و ۹۰۰ گزارش مردمی هم به اداره کل بازرسی استان واصل شد.

رازانی با درخواست از مردم برای همکاری بیشتر در راستای دادن گزارش تخلفات احتمالی در استان اطمینان داد تا سرحد ممکن گزارشات مردمی پیگیری و بررسی می‌شوند.

وی تصریح کرد: گزارشات مردمی به صورت حضوری و الکترونیکی قابل دریافت است و عزم اداره کل بازرسی استان در مبارزه با فساد جزم و جدی است.

مدیرکل بازرسی لرستان افزود: مردم از طریق سایت سازمان بازرسی، تلفن گویای ۱۳۶ و به صورت حضوری می‌توانند گزارشات خود را به اداره کل بازرسی استان منعکس کنند.

کد خبر 5325352

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان بازرسی کل کشور سعید رازانی شکایت بوشهر ویروس کرونا شهادت امام رضا ع آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا هفته ناجا خطبه های نماز جمعه عکس استانها گرگان نیروی انتظامی هفته نیروی انتظامی شیوع کرونا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۶۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: اجرای طرح گشت مشترک این سازمان با اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شهرکرد از تاکسی‌های سطح شهر انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، مهرداد میرزائیان اظهار کرد: به درخواست اداره کل تعزیرات حکومتی استان نسبت به اجرای طرح گشت مشترک با سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد، امروز اولین بازدید طرح فوق انجام شد.

وی افزود: در این بازدید که توسط اکیپ گشت اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شهرکرد و بازرسان سازمان صورت پذیرفت، بازدید و سرکشی از تعدادی از تاکسی‌های گردشی سطح شهر، تاکسی‌های خط میدان دانش- چالشتر و تاکسی‌های مستقر در ترمینال سامان بازرسی به عمل آمد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد بیان کرد: این طرح به صورت مستمر و طی بازرسی از نحوه اخذ کرایه‌ها به استناد مصوبه نرخ کرایه اجرایی در سال ۱۴۰۳ و الزام نصب برچسب نرخ‌نامه در تاکسی‌ها و الزام وجود دستگاه کارت‌خوان در تاکسی, به‌صورت مشترک بین دستگاه‌های مذکور در ماه‌های آتی انجام می‌گیرد.

کد خبر 749752

دیگر خبرها

  • گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • جذب به‌موقع و صحیح اعتبارات و تسهیلات تکلیفی لرستان
  • آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت و بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • رصد بانک‌ اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • بررسی کمبود شیرخشک در داروخانه ها
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز