Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، درمانگاه عمومی خیری فروغی امروز دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و جمعی از مسئولان در شهرکرد افتتاح شد، این درمانگاه در هشت طبقه با زیربنای سه هزار و ۲۰۰ مترمربع احداث شده است و طبق خواسته خیر نیک اندیش ضامن فروغی ۱۰ درصد درآمد این درمانگاه صرف درمان نیازمندان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در این آیین با تاکید بر اینکه حمایت از سرمایه‌گذاران به ویژه در بخش سلامت از وظایف مدیران محسوب می‌شود، گفت: در ایام شیوع کرونا اهمیت وجود مراکز درمانی در تمامی نقاط استان در بخش خصوصی و دولتی بر همگان روشن شد.

بیشتر بخوانید

تهیه ۵۰ دستگاه اکسیژن‌ساز توسط خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری

او با تاکید بر اینکه دولت برای پیشبرد اهداف و ارائه خدمت بهتر به مردم در حوزه‌های مختلف باید بخش خصوصی و مردمی را در کنار خود نگه دارد، اظهار کرد: برای همکاری این بخش‌ها با دولت باید دولتمردان موانع پیش‌روی سرمایه‌گذاران و خیران را بردارند.

عباسی اضافه کرد: اگر دولت از ظرفیت‌های بخش خصوصی، خیری و مردمی استفاده نکند، باید به تنهایی مشکلات را حل کند و قطعا در شرایط موجود، امکانات و اعتبارات موردنیاز را در اختیار ندارد، بنابراین این مسئله موجب ایجاد نارضایتی در بین مردم خواهد شد.

او با تاکید بر اینکه مجموعه‌هایی مانند اداره مالیات، بیمه و کار باید نهایت همکاری را با مجموعه درمانگاه خیری فروغی برای ارائه خدمات در حوزه سلامت به مردم داشته باشند، گفت: درحالی که رعایت ضوابط و قوانین امری ضروری تلقی می‌شود، اما دستگاه‌ها نباید به بهانه اجرای قانون سخت‌گیری و سنگ‌اندازی داشته باشند.

عباسی بیان کرد: متاسفانه بسیاری از مدیران در چهارمحال و بختیاری به‌علت واهمه از دستگاه‌های نظارتی در صدور مجوزات سخت‌گیری‌های بسیاری دارند، مدیران باید در حمایت از سرمایه‌گذاران و خیرین در حوزه‌های مختلف جسارت داشته باشند و روند صدور مجوزات را تسهیل کنند.

او با تاکید بر اینکه حمایت از سرمایه‌گذاران به‌ویژه در بخش سلامت از وظایف مدیران محسوب می‌شود، تصریح کرد: در ایام شیوع کرونا اهمیت وجود مراکز درمانی در تمامی نقاط استان در بخش خصوصی و دولتی بر همگان روشن شد.

عباسی یادآور شد: قطعا ورود افراد به مباحث خیری و کمک به نیازمندان و محرومان در جامعه برکات دنیوی و اخروی فراوانی دارد، خیرین می‌توانند با سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف کسب و کار ایجاد کرده و درآمدزایی نیز داشته باشند و همچنین به مردم نیز خدمت ارائه دهند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: درمانگاه عمومی دانشگاه علوم پزشکی بخش سلامت چهارمحال و بختیاری سرمایه گذاران داشته باشند بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۷۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه

تین نیوز

چندی پیش در چارچوب یک نشست علمی در حوزه هواپیمایی سفری داشتم به ترکیه‌، میزبان فرودگاه بزرگ استانبول بود و مهمانان از کشورهای تراز اول دنیا در عالم هوانوردی، فارغ از جایگاهی که فرودگاه جدید استانبول طی سال های اخیر در عرصه بین المللی و منطقه ای کسب نموده و رکورد زمانی قابل توجهی که برای ساخت و رسیدن به این جایگاه مطرح است‌، فارغ از شبکه گسترده پروازی و تعداد شرکت های هواپیمایی خارجی فعال در این فرودگاه و درآمدهای حیرت آور این فرودگاه برای اقتصاد ترکیه‌، آنچه نظر مرا بیشتر جلب کرد دو نکته بود‌، بخش خصوصی قدرتمندی که ساخت و اداره این فرودگاه را برعهده گرفته بود و نیروی انسانی جوان و با انگیزه ای بود که اهداف مدبرانه مدیران عالی شرکت را با جسارت دنبال می کرد.

طی روزهایی که در این همایش حضور داشتم درخشش این نیروهای جوان در سایه حضور باوقار مدیران عالی را شاهد بودم که چگونه امیدوار و سرزنده کارها را به پیش برده و مشق مدیریت می کردند.

لابلای جلسات رسمی هم با مدیران ارشد و هم با نیروهای جوان گپ و گفت هایی داشتم که برایم بعضا از سخنرانی ها مدعوین و کارگاه های آموزشی پرفایده تر بود.

دیشب داشتم به فرصت هایی که در بازار هوانوردی عراق وجود دارد‌، فکر می کردم و دوباره به یاد فرودگاه بزرگ استانبول افتادم. در قیاس برای بهره گرفتن از موقعیت ها‌، با خودم فکر کردم که شرکت های دولتی که علی الاسلام السلام‌، اما بنا است کدام شرکت بخش خصوصی ما در عرصه رقابت و کدام نیروی انسانی باانگیزه مان پابه پای رقبا‌، فرصت ها را شکار کند و به توسعه اقتصادی کشور‌، شاید هم به نفوذ سیاسی و ژئواستراتژیک کمک کند.

یاد مالزیایی ها‌، هندی ها‌، کره جنوبی‌، چینی ها هم در ضلع شرقی که افتادم‌، تصمیم گرفتم به مدد قرص مسکنی‌، پای در بستر بگذارم و بیش از این شاخص های ساده و پیچیده را کنار هم قرار ندهم. آری سال هاست که به تضعیف بخش خصوصی کمر همت بسته ایم و نیروهای خوب مان را در نهایت سرخوردگی و تحقیر نگه می داریم.

عرصه هوانوردی‌، فرودگاهی و هواپیمایی عراق فرصتی است که‌، آرام آرام که چه عرض بکنم‌، خیلی سریع از لیست فرصت هایمان خارج می شود. 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • افتتاح ۲۰ کیلومتر از جاده شهرکرد به ناغان
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس