Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسلم مجدمی، بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اردوی تیمش در تهران اظهار داشت: باشگاه مشکلاتی داشت و سرمربی دیر انتخاب شد. همین موضوع باعث شد تا تمرینات ما دیر‌تر از سایر تیم‌ها آغاز شوند. با این حال از روزی که تمرینات زیر نظر کمالوند آغاز شده اند، روند خوبی داشتیم و فکر می‌کنم با انجام یک یا ۲ بازی آمادگی ما بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر اکنون شرایط خوب است و در یکی از بهترین هتل‌های تهران ساکن هستیم. امیدوارم که با شروع لیگ بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. 

مجدمی در خصوص تغییرات پیاپی در کادر فنی نفت مسجد سلیمان گفت: به عنوان بازیکن از دلایل این اتفاق خبر ندارم. این اتفاقات باعث شدند که تمرینات ما دیرتر از بقیه تیم‌ها آغاز شوند، اما من زیر نظر کمالوند کار کرده ام و فکر می‌کنم او می‌تواند در این فاصله کم تیم را جمع و جور کند. 

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در واکنش به جدایی چند بازیکن موثر فصل گذشته این تیم گفت: برای بازیکنانی که از نفت مسجد سلیمان جدا شده اند، آرزوی موفقیت می‌کنم. به خاطر مشکلاتی که باشگاه داشت، طبیعی بود که چند بازیکن بروند. برخی از آن‌ها پیشنهاد‌های خوبی داشتند و تصمیم گرفتند بروند، اما در عوض بازیکنان باتجربه و خوبی به نفت مسجد سلیمان آمدند که امیدوارم برای تیم مثمر ثمر باشند. 

او درباره دلیل ماندنش در نفت مسجد سلیمان گفت: با بررسی تمام جوانب و پیشنهاد‌ها تصمیم گرفتم در نفت مسجد سلیمان بمانم. ابتدا سیروس پورموسوی به من لطف داشت و با من تماس گرفت و خواست در تیم بمانم. پس از رفتن او هم کمالوند آمد که شناخت خوبی از او داشتم و فکر می‌کنم با حضور کمالوند در فصل آینده شرایط بهتری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید

کمالوند سرمربی نفت مسجد سلیمان شد

مجدمی درباره بحث پیوستن کرار جاسم به نفت مسجد سلیمان گفت: کرار دوست صمیمی من است و هفته‌ای ۲، ۳ بار با هم صحبت می‌کنیم. از زمانی که او به آبادان آمد، با هم رفت و آمد خانوادگی داشتیم. او ۲، ۳ بار به آبادان آمد و به من سر زد. من هم یک یا ۲ بار به عراق رفتم و کرار را دیدم. او از بازیکنان بزرگ عراق است و فکر می‌کنم اگر به نفت مسجد سلیمان بیاید، می‌تواند وزنه خوبی برای تیم ما باشد و به تیم ما کمک کند. 

بازیکن نفت مسجد سلیمان در واکنش به این که کرار جاسم سن بالایی دارد گفت: بازیکنان ۳۲ ساله زیادی هستند که در لیگ برتر بازی می‌کنند. کرار با این سن می‌تواند بازی کند؛ زیرا توانایی‌های بالایی دارد. همین حالا بازیکنان ۳۵، ۳۶ ساله در لیگ ایران بازی می‌کنند. 

او افزود: هر چند تا یک ماه پیش شرایط تیم خوب نبود، اما به تدریج همه چیز بهتر می‌شود. به خاطر این که دیر تمرینات را شروع کردیم، به زمان نیاز داریم تا به شرایط آرمانی برسیم. از هواداران می‌خواهم صبور باشند تا تیم نتیجه بگیرد. 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال نفت مسجد سلیمان فکر می کنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۷۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!

سرمربی چلسی دوست ندارد به خاطر مشکلاتی که کنترل آنها از دستش خارج است، سرزنش شود. 

طرفداری | مائوریسیو پوچتینو پس از شکست 5-0 مقابل آرسنال در روز سه شنبه و حذف از جام حذفی، تحت فشار قرار گرفته است. امیدهای آبی ها برای کسب سهمیه اروپا با تردید جدی مواجه شده و رقم خوردن یک فصل بدون جام قطعی است، در حالی که چلسی علی رغم بازگشت کول پالمر برای سفر به استون ویلا، از مصدومیت 12 بازیکن نیز رنج می برد.

به گزارش استاندارد، پوچتینو در پاسخ به این سوال که آیا او از اعتماد کامل مدیران ورزشی باشگاه، پل وینستنلی و لارنس استوارت برخوردار است، گفت:

این سوال خوبی برای آنهاست، اگر فرصت پرسیدن از آنها را داشته باشید. این که مشکل داریم،  یک توهم نیست، این واقعیت است.  اگر ما مسئول نتایج شناخته شویم، پس مسئولیتش بر عهده ماست. اما شاید در این شرایط ما مسئول نباشیم. راستش را بخواهید، نمی دانم آنها چه فکر می کنند. مسئولیت من این است که تیم عملکرد خوبی داشته باشد. اما من همه کاره باشگاه نیستم. من اینجا همه تصمیمات را نمی گیرم. این باید روشن شود.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده