Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@10:45:22 GMT

یونایتد، شانس اول جذب ستاره فرانسوی بارسلونا

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۷۲۴۳

یونایتد، شانس اول جذب ستاره فرانسوی بارسلونا

به نظر می‌رسد که منچستریونایتد از بیشترین شانس برای جذب عثمان دمبله برخوردار است.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد عثمان دمبله با بارسلونا در پایان فصل به اتمام می‌رسد و بر اساس گزارش‌های منتشر شده توسط نشریات کاتالانی این ستاره فرانسوی علاقه ای به تمدید نشان نمی‌دهد و حالا در آستانه جدایی از بلوگرانا قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در واقع باشگاه بارسلونا با مشکلات مالی عدیده مالی دست و پنجه نرم می کند بنابراین نمی تواند یک پیشنهاد بهتر به عثمان دمبله ارائه دهد و همین موضوع شرایط را برای باقی ماندن این ستاره فرانسوی در جمع آبی اناری ها دشوار کرده است.

 

 

 

 

با این حال به نظر می رسد که ماه اکتبر را برای تعیین وضعیت دمبله کاملاً تعیین کننده خواهد بود چراکه باشگاه بارسلونا به دنبال این است که هر چه سریعتر وضعیت این بازیکن را مشخص کند تا در صورت جدایی او به دنبال جذب جانشین برود.

 

اما گفته می شود که تیم‌هایی نظیر چلسی، لیورپول، یوونتوس و منچستریونایتد علاقه مند به جذب عثمان دمبله هستند اما بر اساس گزارش‌های مختلف شیاطین سرخ از بیشترین شانس برای جذب ستاره فرانسوی برخوردار هستند و در واقع اگر او با بارسا تمدید نکند، انتقال به اولدترافورد محتمل‌ترین مقصد برایش خواهد بود.

منچستر یونایتد عثمان دمبله بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد عثمان دمبله بارسلونا ستاره فرانسوی عثمان دمبله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۷۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا در ورزشگاه مونتجوئیک روبروی والنسیا قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 2-4 شکست دهد و سه امتیاز مهم این بازی را از آن خود کند.

لواندوفسکی ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد با به ثمر رساندن سه گل نقش مهمی را در پیروزی بارسلونا برابر والنسیا ایفا کند و پس از پایان بازی هم به نظر می‌رسید که از عملکردی که در ترکیب این تیم داشت و نمایشی که بازیکنان این تیم ارائه کردند راضی است.

این ستاره لهستانی در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «مهمترین اتفاق برای ما این بود که بتوانیم کمترین فاصله را با حریفان حفظ کنیم. ما بارسلونا هستیم و باید فوتبالی هجومی ارائه کنیم و گل‌های بسیاری به ثمر برسانیم.

فکر می‌کنم عملکرد خوبی در نیمه دوم داشتیم و توانستیم به خوبی فضاهای مورد نیاز را پیدا کنیم. پیش از ضربه آزاد با فران تورس صحبت کردم و از او خواستم که به من اعتماد کند. حالا بی‌صبرانه منتظر بازی بعدی هستیم.»

دیگر خبرها

  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • طعنه رسانه فرانسوی به بارسلونا؛ دمونتادا جواب ریمونتادا