Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ مهدی خمر رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان در حاشیه‌ی یکی از این کارگاه‌های آموزش همگانی که به مناسبت هفته ناجا در خصوص فرهنگ ترافیک و ضوابط رانندگی بر ضرورت آموزش صحیح فرهنگ رانندگی برگزار شد، بیان کرد: با آغاز سال تحصیلی و به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا تعدادی از کارشناسان مجرب پلیس راه شمال استان به مدارس حاشیه راه برای آموزش فرهنگ ترافیک اعزام شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یاد آورشد: آموزش فرهنگ رانندگی بایستی از سنین کودکی شروع تا در آینده رانندگانی قانونمند و منضبط تحویل اجتماع شود و دو هدف عمده افزایش انضباط ترافیکی و کاهش حوادث و تلفات رانندگی با کمک خود شهروندان محقق می‌شود.

رئیس پلیس راه شمال استان در پایان خواستار توجه جدی و همکاری خانواده‌ها و مربیان و مسئولان مدارس به مقوله فرهنگ ترافیک برای تربیت نسلی قانونمند شد.

انتهای پیام/.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راهور هفته ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۷۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد

پیکر بی‌جان دو فرد غرق شده در رودخانه نیاتک منطقه سیستان در شمال استان سیستان و بلوچستان پیدا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زابل، صبح امروز با تلاش نیروهای مردمی و هلال احمر شهرستان هیرمند از توابع منطقه سیستان واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان، جسد دومین غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا و از آب بیرون کشیده شد.

روز گذشته چهار نفر از اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک غرق شدند که با تلاش حاضرین دو نفر نجات پیدا کردند و دو برادر 14 و 19 ساله در جریان این حادثه جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پلیس، آموزش و پرورش و شهرداری پرچمداران ارتقاء فرهنگ ترافیک در کرمانشاه هستند
  • آغاز به کار نخستین مدرسه طرح ترافیک کشور در کرمانشاه
  • پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد
  • رفع تصرف ۴۶۰۰ هکتار از اراضی ملی سیستان و بلوچستان
  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • ترافیک سنگین در محورهای خروجی گیلان
  • تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد
  • ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس؛ ترافیک سنگین در محورهای شمالی