Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا گرشاسبی، مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان درباره‌ی باز شدن پنجره‌ی نقل و انتقلات و مشکلات تیمش گفت‌وگو کرد.

به گزارش"ورزش سه"، گرشاسبی در گفت و گو با یک برنامه رادیویی در ابتدا ضمن ابراز خوشحالی برای باز شدن پنجره فولاد گفت: هم خوشحال هستیم و هم باید تاسف خورد که از  خرداد سال 1398 این باشگاه سازنده، دوست داشتنی و توانمند را دچار محرومیت کردند و متاسفانه انقدر کش و قوس دادند تا در فصل نقل و انتقالات هیچ بازیکنی نماند و فرصت را از باشگاه گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او درباره‌ی آسیب‌های وارد شده به باشگاه گفت: در این محرومیت بیش از بیست میلیارد آسیب دیدیم چون فقط می‌توانستیم با بازیکنانی که قرارداشان تمام شد با همان بازیکنان تمدید کنیم و  نمی‌توانستیم بازیکن جدید بگیریم. این خسارت حبران ناپذیری را وارد کرد و من لازم می‌دانم تشکر کنم از آقای ابراهیمی و هئیت مدیره مدیره باشگاه فولاد که واقعا به عشق مردم و هواداران به ما کمک کردند تا بتوانیم این بازیکنان را حفظ کنیم و اجازه ندهیم بروند تا باشگاه فولاد زنگ تفریح شود و خدایی نکرده به لیگ یک سقوط کند.

 

او ادامه داد: عزیزانی که این تصمیمات غلط را گرفتند باید پاسخگو باشند، ما کوتاه نمی‌آییم و پیگیر کسانی که به باشگاه آسیب زدند خواهیم بود و حق باشگاه را خواهیم گرفت. اجازه نمی‌دهیم با تصمیمات عجولانه و لجوجانه این آسیب‌ها را وارد کنند و بعد راحت در بروند. ما پیگیر خواهیم شد و امیدواریم در این فرصتی که درست نیست و بازیکنی نمانده بتوانیم یک یا دو بازیکن تقویتی را جذب کنیم و تیم را تقویت کنیم.

 

گرشاسبی در ادامه درخصوص جذب بازیکنان جدید بیان کرد: تقریبا ده یا پانزده روز پیش بود که با سینا مریدی توافقی کردیم. این اتفاق محرمانه بود و چون خرید بازیکن ممنوع بود و نمی‌توانستیم بازیکن بگیریم. با ایشان توافق کردیم و از باشگاه سایپا رضایت گرفتیم و خوشبختانه سینامریدی به ما اضافه خواهد شد و در تمرینات حضور دارد. به دنبال یک یا دوبازیکن دیگر هستیم و سعی می‌کنیم تیم را تقویت کنیم. در نیم فصل نیز باید بتوانیم یک بازیکن خوب آسیایی بگیریم.

 

مدیرعامل باشگاه فولاد در انتهای سخنانش گفت: مسابقات در شرف انجام است. به جرئت می ‌توانم بگویم که من هیچ نقشی در باز شدن پنجره نداشتم و فقط دعای خیر مردم خوزستان بود که این اتفاق افتاد و قول می‌دهم این موضوع را پیگیری کنم و کسانی که در فدراسیون و باشگاه این موضوع را رقم زدند، پیگیری خواهیم کرد تا درسی برای آینده شود تا دوباره روی لج و لجبازی این اتفاقات رقم نخورد.

حمید رضا گرشاسبی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حمید رضا گرشاسبی باشگاه فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۷۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کسانی پلیس را ترور می‌کنند؟

دریافت 35 MB کد خبر 6091718

دیگر خبرها

  • احسان اصولی: پیگیر حواله خودرو برای فوتسالیست ها هستیم
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • چه کسانی پلیس را ترور می‌کنند؟
  • پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است