Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@03:23:56 GMT

ادووکات: برای صعود به جام جهانی مبارزه می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۷۹۰۲

ادووکات: برای صعود به جام جهانی مبارزه می‌کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق تأکید کرد این تیم برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ مبارزه خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیک ادووکات در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ملی فوتبال امارات و عراق گفت: پس از تساوی ناامیدکننده هفته قبل آماده بازی بهتر برابر امارات شدیم. می‌خواهیم این بازی را ببریم و به جمع مدعیان صعود به جام جهانی بازگردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق افزود: ما و امارات فقط دو امتیاز کسب کردیم و این موضوع کارمان را دشوار می‌کند. از سویی هر دو تیم به دنبال بهترین عملکرد در بازی فردا هستند. هیچ رقابتی میان من و فان مارویک (سرمربی امارات) وجود ندارد. رقابت اصلی در زمین میان بازیکنان خواهد بود. من از بازیکنانم برای کسب بهترین نتیجه در زمین بهره خواهم برد.

دیک ادووکات در خاتمه اظهار داشت: اینکه تعیین کنیم چه تیم‌هایی از گروه صعود می‌کنند، دشوار است. باید سخت کار کنیم تا بلیت صعود را به دست آوریم.

تیم ملی فوتبال امارات فردا (سه‌شنبه - 20 مهر) میزبان عراق است. در دو دیدار دیگر این گروه ایران به مصاف کره جنوبی می‌رود و سوریه و لبنان رودرروی هم قرار می‌گیرند.

در جدول رده‌بندی گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا ایران با 9 امتیاز صدرنشین است. کره جنوبی (هفت امتیاز)، امارات (دو امتیاز)، لبنان (دو امتیاز)، عراق (دو امتیاز) و سوریه (یک امتیاز) هم رتبه‌های دوم تا ششم جدول را در اختیار دارند.

کورکیس: عراق به دنبال جبران امتیازهای از دست رفته است

 

 

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال عراق تیم ملی فوتبال عراق ملی فوتبال دو امتیاز جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۷۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیرانداز المپیکی به مرحله شوت‌آف قطر

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در سومین روز مسابقات جهانی توزیع سهمیه المپیک اهداف پروازی و پس از پایان دور مقدماتی تراپ و برگزاری پنج راند طی سه روز، محمد بیرانوند با امتیاز ۱۲۱ راهی مرحله شوت‌آف شد.

در همین بخش محمدحسین پرورش‌نیا با ۱۱۸ امتیاز رده ۴۱ و بابک یگانه با ۱۰۷ امتیاز رده ۱۳۵ را ثبت کردند. در این بخش ۱۴۰ ورزشکار حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • نرخ دینار عراق، درهم امارات و سایر ارزها، امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • صعود تیرانداز المپیکی به مرحله شوت‌آف قطر
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی