Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@01:45:50 GMT

انتخابات فدراسیون جهانی تکواندو برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۸۱۰۳

انتخابات فدراسیون جهانی تکواندو برگزار شد

مجمع عمومی فدراسیون جهانی تکواندو با انتخاب دکتر «چو» و اعضای هیات اجرایی به پایان رسید.

به گزارش ورزش سه به نقل از مهر، این مجمع با هدف انتخاب رئیس، اعضای هیأت اجرایی و حسابرس عصر روز گذشته به صورت آنلاین برگزار شد که «چانگ وون چو» کره‌ای که تنها نامزد ریاست بود با اخذ ۱۲۹ رأی برای چهار سال دیگر سکان هدایت فدراسیون جهانی را عهده دار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

وی بعد از انتخاب دوباره خود گفت: انتخاب مجدد به عنوان رئیس جهانی تکواندو و هدایت این ورزش بزرگ افتخار بزرگی برای من است اکنون، زمان شروع مجدد و ارتقا جهانی تکواندو فرا رسیده است. در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری باید متحد باشیم و هماهنگی داشته باشیم. بنابراین، من صمیمانه آرزو می‌کنم که کشورها با فدراسیون جهانی همکاری نزدیک داشته باشند زیرا هدف ما این است که تا پنجاهمین سالگرد تأسیس خود در سال ۲۰۲۳ به یکی از بهترین و معتبرترین فدراسیون‌های ورزشی بین المللی تبدیل شویم.

 

وی ادامه داد: چشم انداز من برای تکواندو جهانی در چهار سال آینده شامل راه اندازی ویژگی‌های جدید و هیجان انگیز، افزایش مشارکت زنان در فدراسیون و پیشرفت قابل توجه تکواندو مجازی است.

 

بعد از انتخاب رئیس رأی گیری برای اعضای هیأت اجرایی آغاز شد که از میان ۳۳ نامزد این بخش ۱۷ نفر موفق شدند با اخذ بیشترین آرا به عضویت مهمترین رکن تصمیم گیری WT درآیند. مهمترین نکته در این بخش انتخاب یک زن از هر قاره بود که در این بین «ماریا روزاریو» رئیس فدراسیون تکواندو گواتمالا بیشترین رأی به خود اختصاص داد و بر همین اساس نیز به عنوان نایب رئیس نیز انتخاب شد.

 

بر همین اساس «الهلالی» از مراکش، «مارگارت الیزابت بینگا» از نیجریه، «محمد شعبان» از مصر (نمایندگان قاره آفریقا)، «احمد حمدان» از امارات، «جین بنگ یانگ» و «کوک هیون جونگ» از کره جنوبی، «نادین داوانی» از اردن (نمایندگان قاره آسیا)، «آناتولی ترخوف» از روسیه، «آن جلو سیتو» از ایتالیا، «آنا واسالو» از مالت و «متین شاهین» از ترکیه (نمایندگان قاره اروپا)، «حسن اسکندر» از استرالیا به همراه «جیمی لی کارپنتر» از نیوزلند (نمایندگان قاره اقیانوسیه)، «کیم این سئون» به همراه «ریچارد جی وارویک» از آمریکا، «ماریا روزاریو» از گواتمالا و «ماریو مندل» (نمایندگان پان امریکن) برای عضویت در هیأت اجرایی انتخاب شدند.

 

در جریان این انتخابات «علی کایا» به عنوان حسابرس انتخاب شد.

 

در پایان نیز اعلام شد که مجمع عمومی بعدی در حاشیه مسابقات جهانی تکواندو در «ووشی» چین و در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۲۲ (۲۳ فروردین ۱۴۰۰) برگزار می‌شود.

    تکواندو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تکواندو فدراسیون جهانی نمایندگان قاره جهانی تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۸۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود

ایسنا/تهران رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک بیان کرد: طبق قانون حتی در صورت انصراف یکی از نامزدها در دور دوم انتخابات، فرآیند انتخابات با حضور نفر چهارم برگزار می‌شود.

سید محمد زاهدی رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک (روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ) در خصوص برگزاری انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ گفت: فرآیند انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین پیشوا قرچک در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و همه تمهیدات لازم برای برگزاری این انتخابات پیش‌بینی شده است.

وی افزود: ۳۰۷ شعبه اخذ رأی در سطح سه شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۱ اردیبهشت ماه است و همه برنامه‌ریزی‌ها جهت برگزاری انتخاباتی بر اساس ۴ مؤلفه ابلاغی مقام معظم رهبری فراهم شده است.

رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک با اشاره به شایعات مطرح شده در خصوص انصراف یکی از نامزدها اظهار کرد: تاکنون هیچ‌ یک از نامزدهای دور دوم انتخابات انصراف خود را به ستاد انتخابات ارائه نداده‌اند و اگر هم چنین اتفاقی رخ بدهد رقابت انتخابات با نفر بعدی (نفر چهارم ) در ۲۱ اسفند با قدرت برگزار می‌شود.

زاهدی در پایان با دعوت نامزدها به تمکین به قانون در ایام تبلیغات تصریح کرد: تبلیغات دور دوم انتخابات از روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و همه نامزدها باید قانون را فصل خطاب خود قرارداده و از پرداختن به حواشی اجتناب کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند