Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی آلمان از عملکرد شاگردانش مقابل مقدونیه شمالی کاملا راضی است. 

هانسی فلیک از صعود آلمان به جام جهانی 2022 می گوید. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال آلمان، مانشافت در چارچوب دور هشتم مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، با حساب 4-0 میزبانش مقدونیه شمالی را شکست داد. با این حساب و با توجه به شکست ارمنستان مقابل رومانی در دیگر بازی این گروه، صعود آلمان به جام جهانی 2022 قطر قطعی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلمان اولین تیم جهان است که به صورت رسمی سهمیه حضور در جام جهانی را به دست می آورد. هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان در مورد این صعود گفت:

ما به جام جهانی صعود کردیم و این همان چیزی است که می خواستیم، باید از بچه ها به خاطر نگرشی که از خودشان نشان دادند، تقدیر کنم. آنها هیچ موقعیتی به حریف ندادند. نیمه اول کمی طوفانی بود، درست به مانند بازی با رومانی آن تمرکز لازم را نداشتیم. پس از گل اول، کارمان را شروع کردیم و بی رحم ظاهر شدیم. به نظرم می توانیم رضایت داشته باشیم. چیزی که می خواستیم را به دست آوردیم و طی 5 بازی به 5 برد رسیدیم. 

ورنر؟ به راحتی این بریس را انجام نداد. تیمو تعداد کمی موقعیت در این بازی به دست آورد و 2 گل عالی به ثمر رساند. حالا تا نوامبر 2022 زمان داریم که پیشرفت کنیم و تقویت شویم. خود من شخصا بی صبرانه منتظر این کار هستم. گل دوم تیمو ورنر بهترین گل امروز بود. وقتی گل اول را به ثمر رساندیم، گره کار برای او هم باز شد. کل تیم به خاطر کسی که طی این مدت زیر فشار انتقادات بود، خوشحال است. این جور مسائل برای تیم اهمیت زیادی دارند و به عنوان کادر فنی، می خواهیم آنها را هم ارتقا دهیم. 

 

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری! / اینجا انسانیت فریاد می زند! برترین های قرن با مسعود اقبالی: دایی و خداداد بهترین زوج تاریخ بودند AFC مانع هجوم سعودی‌ ها برای تماشای بازی با پرسپولیس شد رییس جمهور برزیل را به علت واکسینه نشدن به استادیوم راه ندادند لیونل مسی بهترین گلزن تاریخ آمریکای جنوبی شد انتقاد تند کورتوا از یوفا: فقط به فکر پر کردن جیب تان هستید!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۸۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند

ملی‌پوش تیراندازی ایران از صعود به فینال رقابت‌های جام جهانی در باکو باز ماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در چهارمین روز از جام جهانی در شهر باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان و در تفنگ 10 متر آقایان، امیرمحمد نکونام با امتیاز 630.2 و تنها با 0.3 اختلاف از صعود به فینال باز ماند و در جایگاه یازدهم ایستاد. در همین ماده پوریا نوروزیان امتیاز 623.1 را ثبت کرد.

از ساعتی دیگر نجمه خدمتی، فاطمه امینی و شرمینه چهل‌امیرانی در مرحله مقدماتی تفنگ 10 متر در خط آتش قرار می‌گیرند.

درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پوچتینو محکوم به کسب سهمیه لیگ اروپا؛ هانسی فلیک گزینه جانشینی نیست
  • ویسی به سیم آخر زد؛ اصلا 10 میلیارد جریمه کنید، در جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و این می‌شود عدالت؟!
  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • امیدواری ستاره آرسنال به قهرمانی: هر چیزی امکان دارد
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با ثبت کامبک دیدنی و برتری 3-1 مقابل منچسترسیتی (2022/5/4) / فیلم
  • بازماندن رستمیان از صعود به فینال تپانچه ۱۰ متر جام جهانی
  • شایعه جدید: جانشین پوچتینو از آلمان می‌آید
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی
  • اریک تن هاخ: هری کین را می‌خواستیم؛ هویلوند هم به آن سطح خواهد رسید
  • ده‌روسی: چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است