Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@12:15:51 GMT

«به سوی ستارگان» امشب در «کلوزآپ»

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۸۳۶۶

«به سوی ستارگان» امشب در «کلوزآپ»

فیلم سینمایی «به سوی ستارگان» ، محصول کشور آمریکا به کارگردانی جیمز گری در برنامه امشب «کلوزآپ» از کانال اردوی شبکه سحر نقد می شود.

به گزارش برنا؛ تهیه کننده «کلوزآپ»، فیلم سینمایی « به سوی ستارگان» به کارگردانی جیمز گری در ژانر حماسی، علمی و تخیلی در این برنامه، نقد و بررسی خواهد شد. 

آقا محمدی در این خصوص گفت: احسان رضوانی پور، منتقد نام آشنای سینمای بین الملل با حضور در این برنامه به تشریح این فیلم از ابعاد و زوایای مختلف هنری خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

داستان فیلم درباره فضانوردی به نام روی مک براید (برد پیت) است که در جستجوی پدر خود که مدتی پیش در ماموریتی یک طرفه به سیارهٔ نپتون رفته بود، سفری دور و دراز و خطرناک در منظومه شمسی را آغاز می کند.

دلیل این سفر، نوسانات ناگهانی و خطرناک انرژی در زمین که حیات ساکنان آن را تهدید می‌کند است که دانشمندان منشأ این نوسانات را از سمت سیارهٔ نپتون و پروژهٔ موسوم به لیما به ‌سرپرستی پدر «روی»، کلیفورد مک‌براید (تامی لی جونز) تشخیص داده‌اند.

 در ادامه سفر جستجوگرانه روی مک براید، ماجراهایی هیجان آور اتفاق می افتد که مخاطب را با خود همراه می سازد.

برد پیت، تامی لی جونز، روث نگا، دونالد ساترلند، جیمی کندی، جان فین، کیمبرلی الیز

لیسا گی همیلتون، جان اورتیز از هنرپیشگان مطرح این فیلم سینمایی هستند. 

قابل ذکر است؛ این فیلم تحسین منتقدان را برانگیخته و کارگردانی، جلوه‌های ویژه و بازی برد پیت در آن ستوده شده ‌است.

 معرفی کامل فیلم «به سوی ستارگان» و کارگردان آن و همچنین پخش بخش هایی از فیلم، جدیدترین و کامل ترین اخبار مهم سینمایی، اخبار حوزه سینما و جشنواره ها و آیتم درس نامه سینمایی برای علاقمندان سینما از بخش های دیگر «کلوزآپ» است که آقا محمدی در آخر به آن اشاره کرد.

 «کلوزآپ» با اجرای علمدار عباس زیدی، امروز 19مهر ماه ساعت 18 به وقت تهران به مدت 32 دقیقه از آنتن کانال اردوی شبکه سحر پخش خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فیلم سینمایی پدر منظومه شمسی انرژی زمین بازی نقد و بررسی برد پیت کلوزآپ به سوی ستارگان جیمز گری سوی ستارگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۸۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و چهارم سوپر لیگ یونان در مرحله پلی‌آف قهرمانی، تیم فوتبال آ ا ک آتن که احسان حاج‌صفی را در فهرست نفراتش دارد، از ساعت 20 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه اوپاپ آرنا به مصاف تیم رده چهارمی پائوک خواهد رفت.

احسان حاج‌صفی که جایگاه ثابتی در هفت مسابقه گذشته و رقابت‌های حساس پلی‌آف قهرمانی سوپر لیگ یونان داشته و عملکرد درخشانی در خط دفاعی تیمش ارائه کرده، امشب هم یکی از بازیکنان ثابت در جدال سرنوشت ساز برابر پائوک است.

مدافع چپ ایرانی آ ا ک آتن که در فصل جاری سوپر لیگ یونان 16 بازی انجام داده و یک پاس گل به ثبت رسانده، امیدوار است امشب هم در خط دفاعی تیمش نمایش مطمئنی مقابل پائوک داشته باشد تا یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شوند.

تیم فوتبال آ ا ک آتن در حال حاضر با 75 امتیاز صدرنشین سوپر لیگ یونان است و فاصله چهار امتیازی با تیم رده دومی پاناتینایکوس دارد و در صورت برتری در مسابقه امشب برابر پائوک، شانس بالایی برای کسب قهرمانی در دو هفته باقی مانده خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • گواردیولا: زجر کشیدیم تا فارست را بردیم
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد
  • دنباله‌داری که هنوز نیامده سر و صدا به پا کرده و از ستارگان هم درخشان‌تر خواهد بود
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • چه بر سر ستارگان عجیب‌ترین قهرمان لیگ برتر آمد
  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • عوامل درگیری با داور در لیگ جوانان تهران محروم شدند