Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس علی آبادی مدیرعامل گروه مپنا در گفت‌وگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تصریح کرد: در حال حاضر ما نیازمند یک اقدام فوری و جدی در صنعت برق برای گذر از فصل زمستان هستیم.

او ادامه داد: نگرانی جدی معمولا به خاطر سوخت رسانی به نیروگاه هاست و خوشبختانه نیروگاه های ما از این جهت آمادگی کامل را دارند ولی طبیعی است که برخی از تعمیرات باید سرموقع انجام می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل گروه مپنا تصریح کرد: مصرف بالای سوخت گاز توسط مشترکان عمومی در زمستان باعث می‌شود که گاز کمتری به نیروگاه‌ها داده شود و ذخیره مخازن سوخت به خصوص در کریدور شمال کشور به علت محدودیت انتقال برق از جنوب به شمال بسیار حائز اهمیت است. 

علی آبادی اضافه کرد: درخواست ما از مردم این است که مصرف خود را مدیریت کنند، چون ما هر کاری هم که انجام دهیم قطعا با کمک مردم می توانیم از فصل تابستان و زمستان عبور کنیم.

او گفت: صنعت برق، نفت و گاز  آمادگی کامل را برای گذر از فصل سرد سال دارد.

علی آبادی اضافه کرد: وزارت نفت یکی از اولویت‌های کوتاه مدت را تأمین سوخت نیروگاه‌ها قرار داده است با یک برنامه فشرده و دقیق در برنامه‌ریزی اورهال نیروگاه‌ها می‌توان پایداری شبکه برق را تضمین کرد.

مدیر عامل مپنا در پایان گفت: با تلاشی که صورت گرفته موضوع سوخت رسانی به مخازن نیروگاه ها در حال انجام است و جای هیچ نگرانی نیست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو سوخت رسانی صنعت برق قطع برق نیروگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۸۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالد آبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا خالد آبادی، پس از تساوی تیمش برابر تراکتور اظهار کرد: خدا را شکر، اول از همه از هواداران تشکر می‌کنم که در این مدت خیلی روحیه دادند. از بچه‌ها و کادرفنی هم ممنونم‌. حیف شد که نتوانستیم ببریم.

او درباره جو ورزشگاه یادگارامام گفت: حضور هواداران بازی را جذاب‌تر می‌کند. تجربه خیلی خوبی بود.

سنگربان استقلال در پاسخ به این سوال که آیا حضور هواداران استرس او را زیاد کرده بود؟ گفت: من قبلا در ازبکستان در این شرایط بازی کردم.

خالدآبادی در مورد شرایط استقلال در جدول و نگاه این تیم به بازی پرسپولیس و سپاهان بیان کرد: ما کاری به بازی‌های حریف نداریم. ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم.

دیگر خبرها

  • اردیبهشت ماه، زمان کنترل و کاهش خسارت کرم خراط درختان گردو
  • نگرانی از سرایت اعتراضات دانشجویی ضدصهیونیستی به جهان عرب
  • نگرانی از اعتراضات ضدصهیونیستی در عربستان،‌ مصر و اردن
  • نگرانی آمریکا از حضور روسیه در نیجر
  • نگرانی بارسا: ستاره بایرن پولکی است!
  • مسائل جامعه ایران ساختاری است و نیاز به تلاش گسترده برای حل آن است
  • نگرانی ناتو از فعالیت های روسیه علیه کشورهای عضو
  • افزایش نگرانی اسرائیل از قرار گرفتن در لیست سیاه سازمان ملل
  • خالد آبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • چگونه تیک‌تاک از یک اپلیکیشن محبوب به تهدیدی برای آمریکا تبدیل شد؟