Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@20:25:19 GMT

۱۶۸ هزار مرسوله پستی در گچساران جابه جا شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۹۰۱۵

۱۶۸ هزار مرسوله پستی در گچساران جابه جا شد

ایمان حضرتی نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار  داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۷مرسوله پستی شامل سوغات و هدایای محلی گچساران به خارج از کشور ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه هشت فروشگاه  اینترنتی در این شهرستان فعالیت  می کنند افزود: نیمه نخست امسال همچنین ۱۱هزار و ۱۸۰ مرسوله پستی خریدهای اینترنتی در این شهرستان به متقاضیان تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: نیمه نخست امسال ۲ هزار و ۱۸۰ سند مالکیت در شرکت پست این شهرستان صادر و به متقاضیان در درب واحدهای مسکونی آنان تحویل داده شده است.

حضرتی نژاد تاکید کرد: صدور پنج هزار و ۳۶۰ تاییده کد پستی از دیگر خدمات پست گچساران به شهروندان بوده است. 

وی عنوان کرد: ۹ نامه رسان شرکت پست این شهرستان در مناطق مختلف شهر دوگنبدان با استفاده از خودرو و موتورسیکلت مرسوله های سفارشی و پیشتاز را جابه جا می کنند.

حضرتی نژاد تاکید کرد: چهار کارگزار نیز در مناطق روستایی نظیر دیل ، امامزاده جعفر،خیرآباد و لیشتر برای ارسال مرسوله های پستی مناطق روستایی گچساران فعالیت می کنند.

حضرتی نژاد بیان کرد: همچنین۹ دفتر پیشخوان فعال در این شهرستان خدمات پستی به شهروندان ارائه می کنند.

مدیراداره پست گچساران گفت: خدمات شرکت پست با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا انجام می شود.

وی حفظ رضایتمندی مشتریان و همچنین همکاری با بانک ها برای توزیع ابلاغیه و اخطاریه ها در راستای حذف تردد های زائد را از دیگر خدمات اداره پست گچساران در سال جاری ذکر کرد.

مدیر اداره پست گچساران ادامه داد: شبکه پست به عنوان یک نهاد ارتباطی در همه ادوار تاریخ متناسب با نیازهای روز جوامع نقش زیربنایی در توسعه اقتصادی ،اجتماعی و فرهنگی ملل ایفا کرده است.

وی اظهار داشت: امروزه با وجود پیشرفت و تعدد دیگر نهادهای ارتباطی ، پست در جهان صنعتی و ارتباطی نقش ویژه ای دارد و به عنوان بازوی صنعت مطرح می شود.

شهرستان ۱۲۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

برچسب‌ها شرکت ملی پست ایران کهگیلویه و بویراحمد اختصاصی ایرنا گچساران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت ملی پست ایران کهگیلویه و بویراحمد اختصاصی ایرنا شرکت ملی پست ایران کهگیلویه و بویراحمد اختصاصی ایرنا گچساران حضرتی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش

فرمانده ارتش ایران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، صبح امروز _ پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح، فرمانده انتظامی استان، فرمانده تیپ فتح ۴۸، منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دادستان گچساران در فرودگاه گچساران از فرمانده کل ارتش استقبال کردند.

اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد اولین برنامه از دومین کنگره دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد است که در شهر گچساران از صبح امروز آغاز به کار کرده‌است.

کد خبر 747761

دیگر خبرها

  • پردیس تحقیقات ملی دیم گچساران ۵۰ رقم بذر جدید معرفی کرد
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • از درشکه تا اتومبیل؛ یک قرن فرهنگسازیِ ناتمام
  • اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران
  • سهم بخش‌های مختلف حمل و نقل در ترانزیت کالا و جابه‌جایی مسافر و بار
  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش